28. kol 2012.

Blair Waldorf Inspired Makeup

 CAM_0506 
Prije nekoliko mjeseci me draga Amela zamolila da kreiram ovaj makeup. I nekad sam stvarno prespora jer mi je puno previše vremena trebalo da ga kreiram.
Ljubičasta nije moja nijansa, rijetko posežem za nju. Iako mi se sviđa kako izgleda na meni. U biti cijeli makeup mi se na kraju jako svidio. Nadam se da će se i vama.
Ispričavam se na jednom dijelu videa se svijetlo promijenilo, pa nije super kao na početku. No sve se vidi pa vjerujem da neće biti problema.

CAM_0518-horz
Makeup by Ana Mandekić
Proizvodi koje sam koristila:
Too Faced SI Lemon Drop baza za kapke
AVON Solutions beautiful hydration krema – recenzija
BeYu Velvet Mat podloga (#20) –swatch
Kryolan korektor
MNY Color Tattoo sjenilo (#40 Permanent Taupe) – recenzija & swatch
AVON smokey eyes paleta
AVON Super Shock olovka (black)
E.L.F. paleta 100 – recenzija & swatch
Catrice kajal olovka (#040 white)
Urban Decay „Naked“ (virgin & naked)
Sleek „Paraguaya“ (sandstone) – recenzija & swatch
Urban Decay „15  year anniversary“ (blackout) – recenzija & swatch
Diego Dalla Palma (#13)
KIKO sjenilo (#200) – recenzija & swatch
Essence sjenilo za obrve – recenzija & swatch
Malu Wilz maskara (XL revoltion)
Sleek set za konturiranje (light) – recenzija & swatch
KIKO highlighter (peach)
theBalm rumenilo (Down Boy) – recenzija & swatch
Essence lip pencil (#01 soft rose)
NYX ruž za usne (#628 Tea rose)
CAM_0510
Ovo je moj drugi video inspiriran makeupom neke poznate osobe (lika). Prvi je bila Kim i mislim da bi ju ponovo morala snimiti jer nisam zadovoljna rezultatom. Iako mi je teže kopirati makeup poznatih, ipak mi je to izazov. I zanimljivo je, jer je teže. Treba vremena za sve otkriti.-)
Nadam se da vam se svidjelo!
Love,
Maybe





























Broj komentara: 15:

  1. Super make up i predivno ti stoji. Iako ne nosiš često ljubičaste nijanse, fenomenalno izgledaju na tebi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:-) I ja uviđam da bi ih trebala češće nositi!

      Izbriši
  2. Odličan je! :D Mislim da moram nabaviti više ovaj Beauty blender..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)
      Moraš ga nabaviti, ja imam 2 i vrijede svake lipe.

      Izbriši
    2. ja sam ga kupila na preporuku ane i mogu reci da ga obozavam. od milja ga zovem jaje :D i zao mi je sto sam kupila od sigme F80 i dala tolike novce za njega jer jaje je zakon! moram si jos koje naruciti. :)

      Izbriši
  3. Odlično Maybe, ti se svakim danom sve bolje i bolje šminkaš, čekam video o konturiranju, nestrpljivo čekam :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mila, mislim da mi je konačno sjelo u glavi šta ću sa svom tom šminkom i da sam sazrijela!
      Nada se da stignem snimit video idući tjedan!

      Izbriši
  4. Super,ovo mi je,moram reci,jedan od tvojih najdrazih tutoriala,divno!

    OdgovoriIzbriši
  5. bas ti je krasno ispalo i super ti stoji! trebala bi cesce nositi takve tonove :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično izgleda i sviđa mi se kako ti stoje ove malo jače obrve! Češće nosi tako ;) Lexie

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam svima na predivnim komentarima!

    OdgovoriIzbriši