19. sij 2011.

Catrice vs. Essence eyebrow set

Ej drage moje,
Jeste mi dobro? Spremne za još jedan poduži post?

Prije nego krenem, da se pohvalim i zahvalim - dobila sam nagrade do moje drage Lalice sa Nails for fun  i tu slatku dužnost ću ispuniti u jednoj od pauza učenja, dakle ubrzo :-)

Nedavno sam kupila Catrice set za obrve, pa sam zaključila da bi bilo pametnije napisat odmah i recenziju i uporedbu njega i Essenca, tako da sve koje još nemate te male kutijice lakše odlučite koje kupiti.



Esssencov set se sastoji od 2 nijanse smeđe boje, svjetlije i tamnije, te od 3 šablone prema kojem možete počupati svoje obrve. Svaka čast onima koje to vole raditi, nama ostalim smrtnicama je ta šablona i više nego dobrodošla! U biti usudila bih se reći spas! Sama kutijica je socijalna. Znam da Essence baš ne ulaže u ambalažu i nije da patim za time, ali mogli su si ipak dati malo truda jer mi redovito sve ispadne kada otvaram kutijicu. Jedino praktično je što je zaista mala pa ju je lako ponijeti na put. Cijena je oko 20-ak kn (kupila sam odavno pa nagađam, ispravite me!). Što se boja tiče – paše većini djevojaka, posebno tamnija nijansa, mislim da paše svim crnkama. Za svjetliju se ne bi baš kladila. Čini mi se da je za svijetle cure ipak pretamna.





Dakle da rezimiram set:

+ šablone
+ tamna nijansa
+ malo pakiranje koje je praktično za put
+ svijetla nijansa koja je praktična za cure srednje puti
+ odlično blendanje boja

- loša kvaliteta ambalaže
- svjetla nijansa je pretamna za jako svijetle cure

Ukupna ocjena je: 4/5




Catrice je nedavno izbacio svoj set za obrve po cijeni od 30-ak kn. Standardno, ambalaža je ljepša nego kod Essenca (zato je valjda i 10 kn skuplja :-)). Ali ovaj set je potpuniji po pitanju dodataka, sastoji se od: 2 nijanse (svijetlo sive i tamnije smeđe), ogledala, male pincete i male četkice koja sa jedne strane ima četkicu za sjenilo a s druge četkicu za obrve. Iako je ambalažom praktičnija nego Essencova jer je kompaknija, velika je mana što ladica u kojoj se nalaze pinceta i četkica stalno zapinje! Ogledalo mu je veliki plus, ali nijanse me baš nisu oborile sa nogu. Naime, tamna nije dovoljno tamna za  tamnopute cure, a svjetla je više siva nego svijetlo smeđa što ipak u nekim slučajevima može biti plus.





I još jednom da rezimiram:

+ lijepa ambalaža
+ pinceta je super kao pomoćno sredstvo
+ četkica za kročenje obrva je ok
+ siva nijansa koja je rijetko potrebna ali ju je jako dobro imati
+ odlično blendanje boja
+ ogledalo

- tamna nijansa je presvijetla
- ladica u kutiji stalno zapinje

Ukupna ocjena je: 4/5

Svaki set ima svojim i mana i vrlina. U kompletu se savršeno nadopunjuju. Prednost je što sad cure sa svim nijansama obrva mogu birati, na vama je samo da odaberete vama isplativiju investiciju!

Love,
Maybe



Broj komentara: 13:

  1. ''...i tu slatku dužnost ću ispuniti u jednoj od pauza učenja, dakle ubrzo...'' - hahaha, true, znam kako ti je! ;)

    Što se ovih setova tiče, super recenzcija. Samo ja ne znam kaj bih radila s tim i vjerojatno bih se ozljedila. :/

    OdgovoriIzbriši
  2. vidim da si se prepoznala u postu, čudno! :-)

    ma kaj bi se ozlijedila, sam obrve ocrtavaš. razlika je stvarno ogromna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se veselim članku o stavljanju, micanju itd. trepavica koji si nam obećala, ali se nadam da ćeš jednom uhvatiti i vremena za članak o uređivanju obrva, o smanjenju boli kod čupanja itd (za nas neiskusnije).. imam ovaj prvi set od Essencea jer sam ga osvojila na nagradnoj igri.. istina je da mi baš ne odgovara ova svijetla nijansa tako da bih možda mogla probati ovaj Catrice set.. ali što se tiče Essence seta, ne odgovaraju mi ni ove šablone nekako mi se čini da nisu ni približno sličnog oblika mojim obrvama i da su puno veće od mojih obrva.. ma neznam.. možda ih ja samo neznam iskoristiti kako treba..

    E da, i predložila bi još jedan članak o stavljanju podloge tj pudera itd.. ja se ne šminkam tolko često ali kad sam se sad zadnji put šminkala.. bila sam zadovoljna.. ali kad sam vidjela slike, vidjela sam da to ne izgleda baš kako bi trebalo.. pri čemu mislim posebno na puder.. iako imam suhu kožu na slici mi se svjetlucala i više ne znam što da mislim i kako da radim hehe.. možda bi tu dobro došao i video tutorijal, neki trikovi itd.. eto, nadam se da ćeš makar poslije kad sve ispite riješiš jednom naći vremena za ove članke..

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmm, ja imam crnu kosu a svaka crna olovka za obrve na meni je siva, što nimalo ne volim.. Ima neko preporuku???

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam pred ljeto kupila essence set i bojama sam zadovoljna (koristim samo svijetliju nijansu- i to kad se sjetim). Privukle su me šablone ali ni jedan oblik mi ne odgovara :(
    Uvijek sam skeptična oko čupkanja jer ne želim nešto zeznuti tako da čupam samo one koje strše, tim više što nikad ne mogu potrefiti da mi bar približno obrve izgledaju isto.
    Korisna je ova usporedba, i da nemam essence set, opet bih se odlučila za njega jer mi je nepojmljivo imati sive obrve :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! Ja sam isprobala oba seta i ipak bi se odlučila Catrice! Imam crnu kosu i dosta svijetlu ut i jednostavno mi bolje odgovara tamnija nijansa u Catrice setu. U Essence setu mi jaako vuče na smeđe ta tamnija nijansa pa na fotkama izgleda čudno :))

    Sviđa mi se recenzija, samo tako nastavi dalje :)) Pussice :)

    OdgovoriIzbriši
  7. nisam probala ni jedan set... mislim i da neću, ja to sama odradim :-p

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam probala set, a obrve čupam možda jednom godišnje (em što imam šiške, em što su poprilično uredne same po sebi) a za sjenčanje koristim mat essence sjenilo za oči u nekoj pepeljasto-smeđoj nijansi koje više nema :( Mislim da ću kad ostanem bez njega nabavit jedan od ova dva seta, hvala na recenziji. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. @kiara - bit će, ali trenutno ne stignem a i vrijeme mi je grozno za snimati.

    @dova - ni meni nisu šablone idealne, ali mi daju okvirni oblik!

    @IsaSwan - evo jednog rješenja tj pitanja - da li se možda šminkaš pod umjetnim svjetlom? ako onda, onda ti ono možda projicira krivu boju. vjeruje mi milijun puta sam se zeznula. drži se prozora. i ja sam crnka kao ti, pa ti preporučam da probaš sa tamno smeđom umjesto crne, jer će vjerojatno biti prirodnije i prvo samo popunjavaj praznine i to lagano, sloj po sloj, a onda malo po potrebi docrtaj.

    @Just Cake Gril - baš je to prednost što sada možemo za jeftine novce kupiti 2 različita seta, jer mislim da su sa njima dali mogućnosti svim curama!

    @Đinđe - sjenilo je sjenilo, ma kako se zvalo! bitno da si našla odgovarajuću nijansu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Joooj :/ ja sam jako, jako blijeda.. :/ i bojim se da mi nijedan neće odgovarat..postoji li set za obrve neke druge marke jednako pristupačne cjene ? :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Catrice je dosta svjetao pa ipak probaj sa njime, inače nema jeftinije varijante! Jedino možeš uzeti neko Essence ili Catrice mat sjenilo a da ti nijansa paše

    OdgovoriIzbriši
  12. Budem pokušala s Catrice ;) hvala, draga <3

    OdgovoriIzbriši