26. kol 2012.

MYN Color Tattoo 24Hr sjenila

Već duže vrijeme na YT i blogerskoj sceni vlada zaluđenost MYN Tattoo Color 24Hr sjenilima. Svugdje po svijetu osim kod nas. Jer ih kod nas još uvijek nema za kupiti. O njihovoj popularnosti govori činjenica da su i cijene na eBayu zaista visoke i da ih je neisplativo tako kupovati. Osuđeni smo tražit ih na putovanjima ili molit nekog da nam ih donese. Iskreno se nadam da ćemo ih već ove jeseni moći kupiti u našim drogerijama!P1200870
Svoje prvo MNY Tattoo sjenilo sam kupila u Pragu za 40 kn. Nakon što sam se oduševila sa njime kupila sam još 2 u Austriji za 52 kn. nakon toga sam ih htjela još! I jučer mi je dečkova sestra donijela iz Italije ljubičasto čija cijena je bila 10€/75 kn! A mi smo mislili da su Australci napredni sa nabijanjem cijena! No, kako se radi o odličnom proizvodu ne žalim niti lipe.
Žao mi je, osim što nam ova divota nije dostupna na dohvat ruke, što u Europi ima manje nijansi nego u Americi. Što oni imaju LE, Europa ne. I to je još jedna nepravda i nadam se da će se ispraviti. P1200864Ovo je primjer drogerijskog proizvoda koji je zaista odličan kvalitetom. Zadnjih dana sam ga nosila i isprobavala u raznim kombinacijama. Ukoliko ga koristim sa bazom na koju nanesem korektor a vani je jako toplo i vlaga, nakon 6,7 sati će se počet sakupljat u pregibu. Malo ga istapkajte i mirne ste još nekoliko sati. Ukoliko ga nosite samog, bez baze i bez korektora, makar vani bilo sparno i vruće a vi imate masne kapke (kao ja) on se neće micati satima! Kako se inače bilo što bojim nosit bez baze zbog masnih kapaka, neću večer sam radila jedan makeup i nanijela sam Toupe nijansu bez baze, otišla van, šetala po ovoj sparini koja vlada i vratila se kući nakon 5 sati sa identičnim makeupom. Bez ikakvog sakupljanja u pregibu. A imam jako masne kapke.
Kao što sam već ranije rekla, ova sjenila su odlične kvalitete. Trajat će vam vječno jer ih treba zaista malo. Preporuka je da ih nanosite sa prstima a ne kistovima jer se tako lakše razmazuju. Kad ih nanesete brzo ih razmažite jer kad se jednom učvrste ne miču se. Služe kao odlična baza i pojačavaju intenzitet sjenila.
Zamjerka je što nisu sve nijanse iste kvalitete. Detaljnije o njima u opisu svake.
#15 Endless Purple
P1200883 ljubičasta sa plavičastim podtonom i sitnim, laganim shimmerom. Ravnomjerno se nanosi ali bi voljela da je mrvicu intenzivnije.P1200902  
#35 On and on Bronze
P1190726predivna, ali istovremeno i čudna brončana nijansa. Kažem čudna jer je zbog rozo zlatnog shimmera pomalo na meni, dok sam još uvijek tamnija od mora, bezlično izgleda na kapcima. Na svijetlim djevojkama je divno. Kremastiji je i lako se razmazuje.
P1200917
#40 Permanent Taupe
P1190703ova nijansa je bila ljubav na prvi pogled. Moja najdraža nijansa od ovih 4 koje imam. Mat taupe nijansa koja je savršena baza. Brzo se suši na kapcima pa je potrebno jako brzo raditi sa njom. Savršeno se slaže sa svim nijansama jer ih ne „guši“. Stavite li na nju ljubičastu ona će je pojačati a ne posiviti!
P1200934
#45 Infinite White
P1190706bijela shimmer nijansa, koja me i najviše razočarala. Teško ju je ravnomjerno nanijeti jer je prekremasta a shimmerasta je. Nedostaje joj gustoće da bi bila idealna. Ali je divna kao baza. Obavezno ju nanesite prstima, ja sam se zezla kad sam pokušala kistom.
P1200944
Prva slika je slikana na Suncu druga u stanu!P1200949Imate li priliku svakako nabavite koje od ovih sjenila! Vrijede apsolutno svake lipe i nećete požaliti! Nadam se, ne samo da dođu kod nas (po normalnoj cijeni) već i da se počnu prodavati u cijelom spektru nijansi!
Znam da sam odužila sa recenzijom ali htjela sam da ih propisno doživite!P1200947 Koja je vaš favorit od ovih nijansi? Imate li već koje Color Tattoo sjenilo?
Love,
Maybe




Broj komentara: 26:

  1. Svidaju mi se! :) Nadam se da ce uskoro doci i kod nas! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čini mi se da su slični MAC Paint pot-u

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodno jesu, ali ja nemam niti jedan pa nisam htjela spominjati!

      Izbriši
  3. Prekrasne su mi sve nijanse, posebno Permanent Taupe! Gledam ih već odavno po youtube-u i isto jedva čekam dan kad će doći i k nama.. Ali bojim se da će biti bezobrazno skupo.. :)

    Ajde neki LOTD s njima. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo istog favorita:-) Bit će svakako ubrzo to baš sam Permanent Taupe!
      Nadam se da cijenom neće premašit Talijane!

      Izbriši
  4. Na feelunique su 4£ ali nemaju velik izbor boja. Ja sam uzela sa ebaya 3 komada, nisu tako skupe vec je postarina poprilicna, ali isplati se kad se uzme vise komada. Dosla su me 50 kn sto je ok cijena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kod njih su 4,5 funte. Sto je ok. Sa poštarinom te došla sa ebaya 50 kn? To je super. Žao mi je što su limitirane kolekcije na ebayu toliko skupe, po 15$ + 5$ shipping!

      Izbriši
    2. zeznula sam se, postajem senilna :). da, na feelunique su 4,5-5 funti.
      nadam se da će kod nas uskoro doći i u većini nijansi.

      Izbriši
    3. haha pola funte ni sim ni tam:-)
      i ja se nadam i to kompletna ponuda da nam dolazi.

      gledala samo kod tebe baš recenziju RT kistova za oči, jesi ih koristila što? razmišljam o tom setu

      Izbriši
    4. Još nisam. Jednostavno je prevruće za šminkanje :).
      Ne znam koliko ti starter set ima smisla, s obzirom da imaš sigmine. Jedino je deluxe crese brush nešto ekstra, ali sigurno je P82 sličan ako ne i potpuno isti.

      Izbriši
    5. Malo me tvoja recenzija i spustila na zemlju oko toga dal mi treba ili ne, jer realno ne treba mi, a i malo sam se razočarala nekim kistovima kad sam ih vidjela kod tebe. No privlači me Your Base/Flawless, Foundation Brush (kosa) i Core set jer mi je praktičan za put. Ni sama nisam pametna, budem još malo razmislila!

      Izbriši
  5. Ja sam naručila taupe prošli tjedan i jedva čekam da mi stigne. Boja je odlična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja je divna i sigurno će te oduševiti!

      Izbriši
  6. Jao, kako sad želim tu taupe nijansu! Mat taupe je baš retkost! A ko zna kada će to doći kod nas :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostaje zato ebay:-) Divna je i stvarno se isplati!

      Izbriši
  7. Bijela shimmer nijansa mi se najmanje sviđa, ostale su krasne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zvuči savršeno! Ova druga boja mi je najljepša :))

    OdgovoriIzbriši
  9. kupila ih 3 u Grazu u svibnju i to prvog dana kad su ih stavili na police. Netko bi rekao sreća, ali to su mi bačeni novci. Koštali su oko 7. 5 eura svaki i kupila sam ljubicasti, Eternal Gold i on and on bronze. SMEĆE. kao samo sjenilo se topi za 2 sata bez obzira što radila - sjedila i čitala knjigu, izašla na faks ili na posao. kao baza za sjenilo su tako tako. ljubičasti je jako loše pigmentiran, usudila bi se reći da je ovaj zlatni čak i vodenkast kada se nanosi.

    da, ja imam masne kapke i Too faced i Urban Decay baze mi izdrže oko 5-6 sati, ali uzdizanje ovog proizvoda je takva podvala za nekog poput mene.
    ako probate ih na ruci i ostavite - na kraju dana će vam boje biti jake i jedva ćete ih skinuti, ali ruka nije kapak...

    imam godinu dana paint potove od mac-a i za masne kapke su vrlo dobra baza i ne bi se smjeli uspoređivati s ovime.
    Inače - smatram da essence i catrice imaju puno bolje rješenje od color tattoa i za puno manje novaca. Dakle ne trebamo žaliti za američkim stvarima koje nam i tako duplo više naplačuju i još šalju robu lošije kvalitete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno drugačije iskustvo imaš od mene, a moja prijateljica sa MAC PP potpuno rugačije iskustvo od tebe, jer njoj on masni kapke i za 2,3 sata probije.
      Za ljubičasti sam i ja zaključila da je slabije pigmentiran a zlatni nemam pa ne mogu suditi. Skužila sam da ukoliko je kapak imalo masan da ih se ne može ravnomjerno nanijeti i da se momentalno sakupljaju u pregibu.

      Izbriši
    2. još ne znam da li je razlika u američkim i europskim verzijama. imena se razlikuju i poznati je da maybelline ima drugačije proizvode tu i u USA.
      ne mogu vjerovati da sam sva 3 koja sam kupila eto slučajno loša.
      kao baze funkcijoniraju okej, ali to nisu baze u boji nego dugotrajna kremasta sjenila i tu su meni zakazala. Ima 3 Mac paint pota i nisu jednaka u dugotrajnaosti. mat verzije su dugotrajnije, a ona sa šimerom su slabija.
      ali po meni su essence i catrice puno bolji sve skupa - kvaliteta, dostupnost i cijena. svaka im čast.

      Izbriši
    3. hm ne zna što bi ti rekla, jer mene su iskreno oduševila. a kupila sam ih u 3 različite države. doduše, meni je i bijeli lošiji od ostalih. jer imamgrozno masne kapke i sve probija kod njih. uzet ću baš essence sjenilo i usporedit ih.

      Izbriši
  10. Ja imam pomegranate punk, audacious asphalt i edgy emerald. Meni su odlicni :D Jedino kaj mi edgy emerald malo slabije pigmentiran. Isto imam masne kapke, i stavim bez baze i izdrze kad sam na faksu (od 8 pa do 3 ili 4) Tak da ja sam happy :) Imam i MAC Paint pot, u indianwood koje je odlican. Mislim da bi se mogli usporediti Color tattoos s MAC Paint pot, nisu bas totalno isti al kad pogledas cijenu nekima se vise isplati MAybelline. Al da imam para na bacanje, onda bi ipak uzela MAC :))

    OdgovoriIzbriši