19. velj 2011.

Sleek make up (palette $ contour kit)

Bok drage moje,
kako ste mi?

Da čujem, koja planira na Tajčin koncert???? Ja obavezno!!! Obožavala sam ju kao mala! Čak i danas imam doma njezinu ploču sa velikim posterom nje u naranđastoj haljinici! Ako bude sreće i nađem takav materijal, moram posjetit šnajdericu da mi sašije jednu za koncert! :-)

A sada ono što vamželim već dugo pokazati. Moje nove ljubimce, Sleek palete i set za konturiranje!


Palete  i konturing set se mogu kupiti preko ebay UK, te u Sloveniji preko jedne njhove web stranice. Na žalost, oni ne dostavljaju u Hrvatsku tako da je moja prva Sleek paleta bila dio swapa sa Gejbom sa bloga Parokeets.
Ukoliko se nađete u UK, imate ih u Superdrug storu. Naravno, da planiram put u London! Samo još dragom nisam rekla razlog :-)


Prva paleta iz moje kolecije je "Sunset" iDivine. Kupljena je u Sloveniji njena cijana je oko 11 eura. Što stvarno nije puno jer se radi o zaista pigmenitiranim sjenilima, koja su predivna za radit, divno se blendaju i dugo traju na kapcima bez baze.


Sa paletom dolazi i aplikator, ali iskreno ja vam sve to odmah bacam bez probe tako da ne znam kakvi su. Plavo sjenilo je malo intenzivnije u starnosti. Zadnja 2 sjenila u paleti su posebna, što se na slikama ne vidi dobro. Posebno predzadnje koje koje je rozo sedefasto sa bisernim sjajem.


Moram priznat da ovakav intenzitet sjenila kod jeftinif paleta nisam već dugo vidjela. Sjenila se ne truse, što ja jako cijenim jer mi je kutijica uvijek čista!


Mana je što ne dolaze nazivi nijansi sa sjenilima!

Druga paleta je "Good Girl" iDivine. Ovu paletu sam kupila od jedne blogerice po cijeni od 6 GBP. Što i je njena cijena. Obzirom da se radilo o samo swatchanoj paleti nije mi bilo ni najmanje žao što ju plaćam po punoj cijeni. Glavni razlog zašto sam ju uzela je što su nijanse odlične za rumenila.


Uz nju dolaze i nazivi nijansi, no ova paleta ima nekoliko mana. Najveća joj je što se užasno truse sjenila! Patite li na urednost, zaboravite na ovu paletu! Sjenila su također slabije pigmentirana, što u biti i nije toliko loše, jer nisu baš svakodnevne boje.



Sjenila su odlična za blendanje. A kombinirajući ih imam super rumenila. Ne biste vjerovale koliko nijansa "Morello" može dati živosti licu a da nije pretjerano niti da izgledate kao klaun!
Ako usporedite donje slike sa istim slikama "Sunset" palete, primjetit ćete razliku. Pigmetirana jesu, ali ne kao gornja paleta!


I na kraju moj zadnji ulov je set za konturiranje. Ovo je bila ujedno i moja prva ebay kupovina.


Do sada sam koristila bronzer iz e.l.f. 141 palete ali kako sam ju prodala, morala sam naći novo riješenje.
Ovaj set se pokazao kao prava stvar. Njegova cijena je sa poštarinom bila oko 75 kn, što je 14 g proizvoda jako jeftino, a vrijedi svake lipe pa i više.


Sa setom je došla i uputa kako se nanosi. Nijansa koju sam ja uzela je "light", što je dovoljno dobra, tj pogođena nijansa za žene sa našeg područja. Ostale (medium i dark) mi se čini zaista pretamne.


 A sada da konačno dođem do bitnog! Ovo je nešto savršeno! Super, super, super se blenda, lijepo definira konture lica a da ne izgledate kao klaun. Sjeda savršeno na lice, nema brašnastih tragova i treba ga zaista minimalno! Eto, obožavam ga i obožavat ću ga još dugggggoooooo!!!!!


Toliko od mene za danas!
Nadam se da sam vas potakla na Sleek paletice!

Ljubim vas sve,
love,
Maybe

Broj komentara: 14:

  1. Tvoja Sleek zbirka se pridno veča :)

    OdgovoriIzbriši
  2. a nadam se da će ubrzo biti još veća! imam još par stvari na wish listi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vec dugo uzdisem za ovim Sleek paletama!Nazalost ni ovdje kod mene ih nema za kupit u radnjama,no valjda se odvazim i narucim bar jednu on line:)Divne su!

    OdgovoriIzbriši
  4. O daaa, definitivno idem na Tajči, hoćemo skupa stat u prvi red i vrištat u narančastim haljinama? :DD
    Palete su jaaako lijepe, osobito mi se sviđaju boje u prvoj, sve veselo.

    OdgovoriIzbriši
  5. palete mi se svidjaju jos odavno, ali ovaj set za konturiranje me odusevio! moram ga imati :D

    OdgovoriIzbriši
  6. dobar ulov!
    a sad da čujem kako je bilo na tajči :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. @Mimi - samo uključi ppa i tvoj shopping će dobiti drugu dimenziju! :-) vjeruj mi!

    @Simpli - držim te za riječ!

    @Make up.. - vjeruj mi, trebaš ga i želiš ga! :-)

    @JCG - je, stvarno su super!

    @NC - ćekaj, tek su pripreme u tijeku!

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, te sleek paletice su mi stvarno super :) pogotovo prva..negdje mi je na listi prohtjeva ako se nađe novca. I jako mi se sviđa set za konture. Voljela bih vidjeti tutorial o konturiranju ako ćeš nekada imati vremena :)

    OdgovoriIzbriši
  9. paleta je sjajna!:) Super ti je blog:) http://julietspen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jej, i ja idem na Tajči! Definitivno!

    Palete izgledaju sjajno.. ja trenutno pauziram sa kupovinom dekorative jer je imam hrpu (iako se uvijek nađe nešto što mi "baš treba") a koristim uvijek isto :/ :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ma dOva i ja stalno ne "kupujem"! ali sad sam barem malo ispraznila kofer!

    OdgovoriIzbriši
  12. Opa - Maybe je došla u svijet Ebaya. :D
    Stvarno so lijepo pigmentirana sjenila.

    I ja sam slušala Tajči ... pre nekih 20(?) godina. Gezz - koliko je tek ona onda stara. :))))

    OdgovoriIzbriši
  13. da, da, sad sam se ohrabrila i otkrila čega sve ima!!! neće mi biti kraja kad počnem naručivat :-)

    OdgovoriIzbriši