5. sij 2012.

theBalm blush (Hot mama, Down boy, Frat boy & Cabana boy)

Prije nekoliko mjeseci sam na darivanju osvojila theBlam rumenila. 4 ljepotana je došlo na moju adresu od kojih je jedno na žalost bilo uništeno. Prema recenzijama znala sam da su u pitanju super rumenila, ali da ću se toliko zaljubiti u njih nisam ni sanjala!

Frat boy je moje omiljeno rozo rumenilo. U sebi ima minimalno sitnog srebrnog shimera, tek toliko da ne bude potpuno mat. Odlično za svaki dan.



Down boy je malo tamnije rozo rumenilo sa istim srebrnim shimmerom kao i Frat boy. Savšeno je za bljedolike i sada po zimi vrlo često posegnem za njime.



Hot mama je naranđasto zlatno roza nijansa. Savršen zlatni shimmer daje ovom rumenilu dodatak “the” rumenilo. Vrlo je slično Benefit Coralisti. Obećajem da ću ubrzo napravit usporedbu i jednog i drugog.




Cabana boy je na žalost došla do mene potrgana, no srećom po alkoholu pa sam ju spasila. Srednje tamno ljubičasta sa zlatnim shimmerom. Idealna za večernje izlaske.  Iako je u ambalaži nejna nijansa puno intenzivnija ona je u biti puno nježnija na koži.



Rumenila bez baze, samo fiksirana transparentnim puderom, ostali na licu i preko 10 sati. Čak i na mojim obrazima koji sve upijaju. Lagano se blendaju i za savršen efekt potrebna je stvarno mala količina.
Prva sika je slikana u interijeru a druga na direktnom izvoru svjetla. 


Sva rumenila namjenjna su korištenju i kao sjenila. moje omiljeno u toj kombinaciji je Hot mama. Savršeno je na kapcima.

Iako su minijaturnog izgleda, svako rumenilo ima gramažu od 8,5g i prosječnu cijenu 20$/20€. Na žalost kod nas nisu dostupna i ostaje vam samo on line kupnja. Naći ih možete na Strawberry.

Imate li koje theBalm rumenilo? Sviđaju li vam se ova?

Hvala što ste svratili!
Love,
Maybe

Broj komentara: 16:

  1. Nemam ni jedno, ali da kupujem neko, uzela bih Frat Boy definitivno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ambalaža im je za deset, a najviše mi se sviđa prema swatchevima Down boy.Ufff sretnice:)

    OdgovoriIzbriši
  3. bas su mi lepa ova rumenila! imam veliku zelju da ih probam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nazalost nemam ni jedno od ovih,ali mi se jako svidjaju boje a najvise Hot Mama:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam!

    Krasni so ti blush-i...

    OdgovoriIzbriši
  6. nemam niti jedan, al mislim da cu imati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna mi je njihova retro ambalaža! Moj izbor bi bila "Hot mama". Sviđa mi se zlatni shimmer kojeg sadrži.

    OdgovoriIzbriši
  8. Divna ambalaža, prekrasne boje, savršena tekstura... Imam Hot Mama! i Down Boy. Oba su super, ali Hot Mama! me potpuno osvojila. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ne koristim rumenila pa bi mi ove nijanse bile zanimljivije kao sjenila :-D

    OdgovoriIzbriši
  10. nazalost nemam ni jedno njihovo,ali kad bih ih kupovala uzela bi prva dva radi nijanski dok bi mi ostala bila preintezivna

    OdgovoriIzbriši
  11. Frat boy bude moooj!!! Genijalno :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pratim te redovno ali ne komentarisem, sada je vrijeme :)
    Divna rumenila, nemam ni jedno ali prvo i zadnje su po mom ukusu.
    Na mom blogu je giveaway, check it out!

    OdgovoriIzbriši
  13. Pa da sam ja znala da će theBalmova rumenila postći toliko kemntara i prije bi vam ih pokazala :-)
    Rumenila su fantastična i preporuka od srca!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala na swatchevima. :) došla sam po tvojoj preporuci s inatagrama (komentirala sam ti na slikicu s rumenilima- martao_) Naručila sam Hot Mama s feelunique. Imam dosta rozih pa mi je falilo neš ovakvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar izbor:) HotMama je predivna! Meni jedna od najdražih!

      Izbriši