28. svi 2012.

AVON Beautiful hydration tonirana krema

Nedavno sam od Avona dobila paket zaista odličnih stvari. Među njima je bila i ova tonirana krema.
Prije nego krenem moram napomenuti da mi je ovo prva tonirana krema u životu, ako ne brojimo home made kreme.
 IMG_2553  
Kada sa istisnula kremu iz tube, prva misao mi je bila WTF? (u zadnje vrijeme mi tonirane kreme često stavljaju takvu misao u glavu). Bijela krema, na prvi pogled potpuno bijela. Na drugi sam ugledala sitna smeđa zrnca. Iako se na slici odlično vide u stvarnosti nije tako. Ta ista smeđa zrnca se rastope/rasprsnu i daju boju bijeloj bazi. Iako pomalo ružno smeđa na ruci na licu se sasvim stopi sa kožom.
IMG_2563
Moć prekrivanja ne postoji (pogledate li me na slici vidjet ćete sve što je trebalo biti sakriveno a nije prekrila krema). No, ova krema ima SPF 20 i daje licu predivan blistav sjaj. Međutim, niti u Avonu ne obećaju prekrivanje. Sami kažu da je treba ujutro nanijeti kao podlogu za makeup! Priznajem to me osvojilo, jer neki dan sam isprobavala nove L'Oreal BB kreme. Napravljene na istom principu kao ove (bijela krema sa smeđim zrncima), cijenom će (vjerojatno) biti duplo skuplje, a radi se o običnoj toniranoj kremi.
IMG_2565
Nosila sam ovu kremu uglavnom samu na licu. Prvi puta sam se osjećala „gola“, samo sa njom bez pudera. No,kasnije sam se navikla. Kao podloga je odlična za pudere bez SPF-a za ljeto, ne masti kožu, brzo se upija i prozračna je. Dakle, nema brige da će zatvoriti pore.
IMG_2567
Koristila sam ju za put, umjesto pudera. Nikakav prištić mi nije izbio, unatoč svim onim baketirijama koje kolaju busom.
Također, stavite li na njega puder u kamenu, dobit ćete lijepo prekrivanje nepravilnosti.
Cijena u aktualnom katalogu broj 8. je 45 kn, dok je redovna cijena 69 kn. Količina je 50 ml Meni se već uvukla pod kožu i moram priznati da je stvarno redovno koristim!
Koristite li tonirane kreme?

*PR uzorak
Love,
Maybe

22 komentara:

  1. Nisam još probala tu kremu ali budem sigurno jer sada koristim iz iste linije dnevnu kremu (koja se isto tako svjetluca) i noćnu i također nisam nikada imala problema s prištićima ili slično zbog nje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jesi probala gel za lice? Odličan je!

      Izbriši
    2. O da! Samo je prije bio u drukčijoj ambalaži. Sada još koristim iz zimske linije (plavi), ali taj mi nikako ne leži. Napočetku je fino kremast, a kod zadnjeg ispiranja tako jako počne zatezat kožu i peče me oko očiju. Koristim ga jer mi ga je žao bacit, a opet, nikako ga potrošit (morat ću ga se riješit nažalost).

      Izbriši
    3. Onda nije za tebe, čim peče nemoj žaliti niti lipe, bacaj! Zdravlje na prvom mjestu!

      Izbriši
  2. ne koristim tonirane kreme jer mi nijedna boja do sada nje dgovarala. sa žutim podtonom izgledam sva narančasta u licu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova nije narančasta, niti ima iček takvog u sebi pa vjerujem da bi ti dobro "sjela"!

      Izbriši
  3. imam nivea toniranu kremu i garnier bb koje mijesam i u "boljim" danima uz korektor koristim umjesto pudera,prekrivanje je slabije ali obje lijepo ujednace ten :D

    ova avonova ti jako lijepo stoji,imas bas lijepo cisto lice i steta ga je skrivati puderom,barem na dnevnoj bazi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ali meni ti to jako ovisi o stresu. Možda je na dan kad je slikano bilo čistije lice ali sada je trenutno kaos jer sam dobila neku alergiju.
      No kad mi je ok, koristim nju češće nego pudere!

      Izbriši
  4. Evo vec sledeca porudzbina ce bit bas ovo:)Garnier BB krema me je totalno razocarala:(

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš razmišljam da ju naručim! Volila bih ju probati nekako! Na slici izgledaš tako svježe sa zdravim sjajem! A koža ti je i bez pudera po meni savršena, jer nemaš što pokrivati! Lijepa Ana :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mila:*
      Imam ja mana, ali to mi ovisi o stresu itd:-) Ono što ova krema obećaje to i daje i to mi se sviđa kod nje. Sve će to ispuniti!

      Izbriši
  6. Iako nisam još isprobala tonirane kreme nadam se da uskoro hoću, a ti na ovoj slici baš izgledaš prekrasno :)

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonirane kreme su super stvar za ljeto, ako nemaš mane na licu!

      Izbriši
  7. Probala sam jednu od balee i uzasna je :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je česti problem kod Balee, ili osvoji ili razočara!

      Izbriši
  8. Vidiš, vidiš, mogla bih ju probati! I imaš nagradicu kod nas :) :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam je rpobala i IMHO - bacanje novaca. Osim što fino miriši ne radi ništa konkretno na koži, ne prikriva, ne ujednačuje ne čini ništa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova ni ne obećaje prekrivanje i baš i se to sviđa, jr ne lažu. Daje prirodan sjaj, tonira lagano i to je to!

      Izbriši
  10. Mogla bi probati :) Tnx za recenziju!

    OdgovoriIzbriši