14. lis 2012.

My current foundation routine 4 going out

Rutina nanošenja podloge na lice u mom, ali i većini slučajeva drugih djevojaka se mijenja iz dana u dan. I kod mene je tako, pa mogu reći da ono što sam radila tada kada sam snimala ovaj video (prije mjesec dana) nije više isto. Razlog tome je u biti vrlo jednostavan. Kad o nečemu razmišljaš, stalno se i razvijaš i teško je ostati na jednom i mehanički raditi pokrete.
Za ovo je potrebno vremena, ok možda nekome neće trebati toliko jer nema toliko toga za sakrit,ali kod mene traje. Ne samo da treba vremena za sve prekriti,već treba i vremena dok se smjesti na lice. i onda mi dragi redovito kaže kako sam mu divna, ovako bez šminke:P A ja napravila pola stranice liste proizvoda!
u međuvremenu sam promijenila neke proizvode iz rutine. Npr nos sada konturiram NYX Taupe rumenilom a obraze, jer sam posvijetlila Sleek contour bronzerom. Nadam se a će vam ovo možda pomoći.
No, kada počnete konturirati lice, zaboravite na sve savjete i dobro pogledajte svoje lice i pristupite mu individualno! Nemojte radit c/p, jer nitko od nas nema isto lice!



 

Proizvodi:
Too Faced SI baza za kapke
Dermacol matt control baza za lice
Malu Wilz kamuflaž krema (#4) – recenzija
Kiko korektor za nepravilnosti – recenzija
Lancome Teint idole ultra 24h – recenzija & swatch
Kiko duo sjenilo (#200) – recenzija & swatch
Sleek contour kit – recenzija & swatch
UD Naked, sjenilo Buck (pregib kapka)
Kryolan Concealer Wheel
Malu Wilz transparentni puder
Too Faced bronzer – Aqua Bunny
Essence sjenilo za obrve – recenzija i swatch
BeYu Model maskara – swatch
BeYu Hydro star ruž (#420) - swatch

Kistovi & alat:
Sigma E40, F20, E50, E15, E45, F35, E25, E56– recenzija i recenzija
Beauty blender - recenzija
Ecotools kosi kist

Nadam se da vam je ovaj video bio do koristi:-)
Popodne post sa tjednim favoritima!
Love,
Maybe























4 komentara:

  1. Odlično, super si sve objasnila, moram ovo isprobati :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. jako lijepo. mislim da je krajnje vrijeme da se i ja pocnem vise igrati s konturiranjem lica :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka ti čast, super izgledaš!

    OdgovoriIzbriši