20. lis 2011.

KIKO Colour Correction Concealer Wheel

U Italiji mi se činio pretvrd u testeru, prepraškast, čudan uglavnom, a nisam čitala recenzije pa ga se ni nisam usudila kupiti. Onda sam se malo pozabavila sa njime i skužila da su i druge cure imale prvi dojam takav, no nakon što se zagrabi u njega započinje druga priča. Taman kremast da se može savršeno razmazat, a da se ne sjaji. Super prekriva i jednom riječju obožavam ga! Njegova cijena je 12,90 €, što je sasvim pristojno za 5 nijansi, od kojih su 4 korektora a 1 illuminator, i njihovu funkciju.

  CAM_0881

U korektoru se nalazi 5 boja od kojih je svaka specijalizirana za jedno područje.

Lila – u KIKU će reći “osvjetljava i ispravlja dosadan i žućkast ton”, no ispravnije bi bilo – savršena je posvjetljivanje hiperpigmentacije!

Tamna bež – u KIKU će reći “neutralizira i posvjetljuje tamne mrlje” i tu se slažemo, na koži izgleda puno prirodnije!

Topla bež  - u KIKU će reći “pokriva i ispravlja tamne krugove te tamni ili maslinasti pigment”, a ja ću reći – savršena je za maslinasti pigment,a za tamne kolutove baš i nije pogodna.

Zelena – u KIKU će reći “smanjuje vidljivost upala i crvenila” i slažem se, savršeno odrađuje posao!

Illuminator – služi posvjetljavanju kože, no mana u je što ga se treba nanijeti u velikoj količini da bi bio vidljiv i da bi dobila ikakva korist od njega.

page

Ono što volim kod ovih korektora je što su zaista gusti, nisu premasni, savršeno prekrivaju i vrijede svake lipe. Čak ne reagiraju na suhoj koži, traju dugo i savršeno se sa njima barata!

1jpg

 

A zašto je taj korektor toliko savršen? I zašto ja bez njega više ne mogu? Pogledajte u videu u kojem sa vam pokazala kako sakriti hiperpigmentaciju:-)

Make-up by Ana Mandekić

 

Obzirom da ja do sada nisam naišla na našem području niti jedan video niti pošteni članak o tome kako ju sakriti (a kamoli liječiti na podjučju oko očiju) mislim da će ovaj video biti jako koristan mnogima koji muku muče sa istim problemom!

Znam da je naručen u Kryolan trio korektor sa plavo -lila, zelenim i svjetlo bež korekotorom, no ne znam kada će doći! Nadajmo se brzo, jer ja ovaj set korisitm svakodnevno!

Kistovi koje sam koristila su Sigma i njhov presavršen Sigmax Synthetic Precision Kit koje svakim danom sve više obožavam. Zato sam i morala napraviti video sa njima u akciji:-) Njihov preview možete vidjeti ovdje.

Nadam se da vam se svidjelo!

Hvala što se svratili!

Love,

Maybe

Broj komentara: 8:

  1. Genetski imam izraženije podočnjake a sad kad sam pogledala tvoj video mislim da imam i problem hiperpigmentacije...koristim samo mac-ov korektor i nikad u potpunosti nisam zadovoljna prekrivanjem. Kako da dođem do Kiko korektora?

    OdgovoriIzbriši
  2. Na žalost treba ti netko tko će ti ga donijeti iz Italije jer oni ne šalju:-(

    OdgovoriIzbriši
  3. ja isto imam nešto slično, ubiti znam da je to hiperpigmentacija ali ja imam to po čelu, bradi i sada nekoliko oko usta. Ubiti su to ožiljci od akni ali ne onakvi kakvi svi misle da jesu, one udubine nego su površinske male smeđe mrlje.Čak i neke jedna preko druge.... Nemoguće ih je u potpunosti prikriti bez žbuke na licu, užas. S vremenom to polako ali zbilja polako nestaje, koristim neku skinnoren kremu i ona bi ih trebala posvjetlit ali je užasno spor taj proces. Ako ima itko bilo kakvo efikasno i isprobano rješenje, bila bih jako zahvalna, otvorena sam za sve prijedloge. Maybe u ovom videu mi tvoja hiperpigmentacija ne djeluje toliko izražena, znam da ljudi s izraženim podočnjacima koriste maslinovu ulje i da pomaže pa možda da probaš s tim ako već nisi. POzzzz ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. brownie, imam isti problem... mrzim te smeđe fleke koje nikako ne mogu prekriti. ako ima netko kakav savjet, bila bih jako zahvalna :D

    OdgovoriIzbriši
  5. baš i nemam problema kao ti, jedva da i koristim korektor... ali mi je uvijek muka kad vidim dobru stvar do koje kod nas ne možeš doći :-p

    OdgovoriIzbriši
  6. OK sad znam što je Illuminator ... čula jesam za to ali uvijek me bilo sramota pitati što je .... opet ti HVALA :)
    No sada znam da mi on ne treba .... nikako izbjeljivanje ili posvjetljivanje kože mi ne treba .... i ovako sam presvjetla ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajoj, jesi se probala posavjetovati s dermatologom ? Možda ima kakva krema il šta :/ Moraš puno vitamina papati da spriječiš njegovu pojavu i jačanje imuniteta :) Navali na mandarine :D

    OdgovoriIzbriši
  8. @medo - illimunator ti daje sjaj, da lice privlači svjetlost i da ljepše izgleda.

    @Innana - na žalost ne, bila sam i ništa mi ne želi dati jer je u pitanju područje oko očiju.

    OdgovoriIzbriši