11. stu 2016.

Žena Ženi Nije Vuk



Jednom sam već pisala kako me uvijek čudi da smo mi ženi jedne drugoj najgori neprijatelji. Zar zaista moramo biti vukovi jedne drugima? Ili se samo ti vukovi ističu više, jer negativno se uvijek ističe više nad pozitivnim. 


Neki dan je predstavljen Ženski rokovnik. Prvi puta nisam bila na predstavljanju. Ne zato što nisam htjela ili željela, već zato što nisam mogla. Ali i svaki put kao do sada bila sam neizmjerno ponosna na svoju prijateljicu i njen projekt i veliki uspjeh. Jednako kako sam bila ponosna u rano proljeće kad mi je pričala planove koji će obilježiti Ženski rokovnik 2017.g. 


Znate na što sam najponosnija bila? Na temu! Žena ženi nije vuk! Ta rečenica bi trebala biti misao svima nam iduću godinu. Kada poželimo biti jalne, trebamo je se sjetiti. Kada poželimo naći nešto negativno na drugima, trebamo je se sjetiti. Kada shvatimo da nismo neku prijateljicu vidjeli godinama, uz jeftino opravdanje da nemamo vremena moramo je se sjetiti. Kada trebamo nekoj čestita na uspjehu, trebamo je se sjetiti. Pokazati nekome da cijenimo njegov rad neće nas dovesti u situaciju da nam je lošije u životu. Dapače, biti ćemo ispunjeniji. Vjerujući u druge i u nas će netko početi vjerovati. Ponekad je ta vjera sve što nam treba. 


Ženski rokovnik 2017.g. obiluje ženama. Predivnim pozitivnim ženama. Obiluje emocijama i pozitivnim porukama. Čitati ćemo ga kao knjigu, jer svaka stranica će donijeti nešto novo. Znam da jedva čekam početi ispisivati svoj!


Ove godine svoj doprinos Ženskom rokovniku dale su The Frajle, Ingrid Divković, Marastracije by Josipa! Hvala ima na predivnom putovanju kroz 2017.g. koju su nam priredile!

Cijena rokovnika na Inteliberu i na web shopu je 80 kn, u dm-u 89 kn.

Nema komentara:

Objavi komentar