21. tra 2014.

Solgar vitamini za kosu, nokte i kožu

20140421_091554
Jedni od najboljih vitamina na tržištu sa dugogodišnjom tradicijom su Solgarovi. Možda to ne bi tako samouvjereno govorila da to nisam čula od drugih brendova. Njihovi vitamini za kosu, nokte i kožu su jako popularni i jako sam se veselila isprobati ih.

20140421_091638
Tablete dolaze u staklenoj bočici, 60 komada. I piju se 2 dnevno. Iako su zaista velike i bojala sam se da će mi zapinjat u grlu, one klize. Preporuča se piti ih uz jelo i meni se to pokazalo kao najbolja opcija. Bez jela one su mi teško sjedale na želudac.
Prvih 10-ak dana kada sam ih počela piti, moje lice je doživjelo kaos. Doslovno šta je moglo, to je izbijalo. Tumačila sam si to kao čišćenje i dobro sam tumačila, jer nakon što je izašlo sve što je trebalo, koža se preporodila. Naravno,uz temeljnu higijenu,moje lice je postalo osjetno zdravije, nerijetko samo nanesem korektor ispod ičiju i puder u kamenu da matiram lice. Klasičan tekući puder zadnjih mjesec dana sam uglavnom nanosila kada sam testirala neki puder a ne zato što mi je bio nužan.
20140421_091726
Najugodnije iznenađenje bilo je na noktima. Nikada nisam imala toliko čvrste nokte, a opet ne da su mi toliko tvrdi da pucaju. Nokti su mi pucali samo kada bi ih slučaju zahvatila s nožem prilikom sjeckanja povrća, a sami od sebe nikako. Konačno sam doživjela šta znači zdravi nokat,ne pretvrd od sredstava za jačanje,i vrlo bitno- dovoljno elastičan.
Na kosi sam vidjela najmanje promjena. Raste mi mlada kosa, ali i moja kosa istovremeno ispada kao luda, što je normalno jer je to doa godine. Kako je moja kosa gusta nisam primijetila neku veliku promjenu. Što se zdravlja kose tiče, kako koristim izvrsne preparate za kosu i idem na dubinske tretmane, nisam ni mogla vidjeti nekog pomaka.
20140421_091840
Cijena: 140 kn /60 kom
Ocjena: 4,8/5
*PR uzorak
Jeste li isprobali Solgar vitamine?
Love,
Maybe











32 komentara:

  1. Cula sam za njih, ali ovo je prva recenzija koju citam. Gdje ih ima za kupiti?

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravo ove vitamine sam pila posljednja dva mjeseca i potvrđujem da se stvarno vidi efekt. S time da sam ja najmanje pomaka vidjela na noktima koji su mi ionako čvrsti sami po sebi, ali sam zato itekako primjetila da mi se poboljšala kvaliteta kose, ne ispada kao inače i ima puno novih mladih vlasi i to baš primjetno, jako sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valjda kako kome treba.:) Drago mi je da i ti imaš toliko pozitivno iskustvo s njima!

      Izbriši
  3. Vidis, dobro si me podsjetila- imam ih u kuci, ali ih vise ne pijem. Zacudo ,pa nisam uopste obracala paznju na sastav jer sam ih uzela u zurbi, a sastav im i nije narocito dobar za ono sto meni treba. Da bi bile bas dobre za kosu i nokte im fali zeljeza biotina prije svega, ali i folne kiseline. Malo mi nije jasna kolicina sumpora koju imaju, ali kako sam taman pri kraju Doppelherz vitamina, dokrajcicu ove. :-)
    Ono sto jeste dobro je sto sadrze ekstrakt crvene alge, a one su dobre u regulaciji sebuma, tako da mozda ti se lice procistilo zbog toga jer ti je godilo ako ti je koza bila masnija ili mozda tu i tamo sklona ponekoj akni.
    U svakom slucaju dobro da ti odgovaraju. Ja cu sebi kasnije opet naruciti Twinlabove. Ujedno- znas li mozda da li ih i gdje ima u Hr, da se ne cimam sa online narudžbama? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ti sasatv ništa ne znači, da ti iskreno kažem. Ali vidim da mi pašu (injače bi moj organizam odmah reagirao).
      Do sada nisam reagirala da je bilo manje sebuma, ali stvarno je.

      Izbriši
  4. ja sam pila ali sam narucila s iherba jer za istu cijenu je duplo pakiranje. i super su mi bili. sad pijem od solgara biotin :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci! Uzet ću te:)

      Izbriši
    2. odlicno, hvala na informaciji :)

      Izbriši
    3. Little jesu li ovi sa iherba iste kvalitete kao i ovi od 60 tbl ? Hvala

      Izbriši
  5. Imala sam ih prošle godine, u ljeto kad mi otpada kosa i kad se sunčam, uz njih sam pila i vitamin B od Dm-a. Probala sam i tablete za kosu od Fitovala i one su mi bile bolje. Sada sam si naručila sa I herba i čekam da mi ih pošalju sa aerodroma jer Italija gdije živim ne dopusta uvoz nikakvih vitamina i kozmetike iz Amerike. Uglavnom naručila sam vitamine od Twinlaba jer tamo koštaju duplo jeftinije a bome je i Solgar jeftiniji nego kod nas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Snjezana, da li bi mi mogla ostaviti link gdje narucujes Twinlab vitamine? I ja ih trebam, a kod nas ih vise nema za kupiti, plus su bili duplo skuplji.

      Izbriši
    2. Ja sam svoje naručila preko I herb-a. Stvarno su sto puta povoljniji samo da mi još i stignu...

      Izbriši
  6. Prijateljica mi je također oduševljena tim vitaminima.Stalno slušam kako joj kosa manje opada,nokti jači.Osobno ih nisam probala,jer znam imati reakciju čak i na obične multivitamine ;) Vidjet ću ima li ih negdje vani za naručiti za manje novaca. No probala sam Merz special i bili su mi odlični za nokte,dok sam za kosu pila vitamin b od Natural wealtha no uopće nije djelovalo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi išla na kakva testiranja? Sigurno si na nešto posebno alergična.
      Za Merz sam i j ačula pohvale, možda ih jendom i isprobam.

      Izbriši
    2. Bila sam davno i sve je bilo ok.Mogla bih opet ponoviti :)

      Izbriši
  7. Čula sam za njih i planiram ih uzet na iHerbu jer ovi naši stvarno previše računaju za njih.

    OdgovoriIzbriši
  8. Da li solgar vitamine za kosu uzeti obje tablete odjedamput ili prvo jednu pa onda drugu?hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ti je lakše gutat ako mene pitaš :)

      Izbriši
  9. Moze li se uzet smao jedna tableta na dan?

    OdgovoriIzbriši
  10. Moze li s euzet samo jedna tableta na dan?

    OdgovoriIzbriši
  11. Pocinjem ih piti, vidim sadrze i cink pa se madam da ce pomoci u borbi s aknama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu li djelovale? Ja sam ih upravo pocela piti i trenutno mi je isto lice u kaosu, pa me zanima jesu li pomogle u regulaciji akni.

      Izbriši
    2. Meni je lice inace u kaosu, a sada nakon desetak dana uzimanja nastao je jos veci kaos..Da li ti se ocistilo sto god?

      Izbriši
  12. Pocela sam ih piti prije tjedan dana. Na noktima se već vide rezultati, koža mi je prekrivena pristicima doduse,ali vidim iz ovog posta da je to dio procesa pa ćemo vidjeti
    anitalovesbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anita Sirola Zanima me kakvo ti je stanje sa licem, evo jos malo pa ce biti 3 mjeseca otkako si komentirala. Ja inace imam uzasno problematicku kozu, a nakon 10ak dana uzimanja solgara na licu mi je kaos veci nego je bio.

      Izbriši
    2. Anita Sirola Zanima me da li ti se lice poboljsalo otkako si objavila ovaj post. Ja inace imam uzasno problematinu kozu, a nakon 10ak dana uzimanja solgara lice mi je neusporedivo gore. Hvala

      Izbriši
    3. U početku mi je bio veliki kaos, ali mi se nakon 15-ak dana lice smirili i očitctillo. Normalno čišćenje, ništa strašno:-)

      Izbriši
  13. Imam isti problem s licem. Pijem ove tablete mozda nesto duze od 10 dana. Nakon sto sam napokon uspila dovest lice do toga stadija da ne koristim uopce puder, lice mi je sad uzasno! Izbilo mi je 8 ogromnih pristeva. Ocajna sam i mislim cak prestat s koristenjem tableta. Malo sam citala po stranim stranicama, i nigdje se ne spominje ova nuspojava! Inace narucila sam ih preko iherba, 120 kom, za nekih 16 dolara.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja ove tablete pijem već 2 tjedna ali pijem po 1 na dan. Nakon sto sam otišla s radnog mjesta koje mi je prourokovao veliki stres nokti su mi bili koma, o licu da ne pričam. Kad sam počela piti ove tablete prvo sam primjetila poboljsanje na noktima, lice katastrofa, ali samo jedna strana lica prist do prista koji su me boljeli. Sad se polako počelo smirivati. Kosa mi je već godinama jako tanka, dok sam bila mladja bila je puno bujnija. Već odavno mislim da joj nema pomoći. Nastavit cu piti tablete pa cu vidjeti sto se dešava. Lijep pozdrav svima

    OdgovoriIzbriši