12. stu 2016.

Alverde Sun Kissed highlighter


Iako je ljeto odavno završilo i zima je pred vratima, highlighteri su i dalje aktualni. Čak i oni ljetnih nijansi, poput ovog Alverdeovog: Sun Kissed highlighter!


Kupila sam ljetos kada sam nakon dugo vremena detaljnije se posvetila pregledavanju Alverde proizvoda. Cijena je oko 30 ak kn što je zaista ok cijena kada kupujete impulzivno, odnosno bez guglanja recenzija. Highlighter dolazi u staklenoj bočici od 10 ml i nanosi se s aplikatorom. Uz ovu zlatno sunčanu nijansu možete pronaći i jedan rozo srebrnkasti ton, hladniji. 


Iako tekuće teksture, highlighter se ne razlijeva, već je dosta čvrst što olakšava kod aplikacije. Preciznije rečeno, gdje ga nanesete tu će i ostati i možete ga lagano aplicirati. Iako je meni najdraži način za apliciranje prst, moguće ga je nanijeti kistićem ili make up spužvicom (blenderom bilo koje vrste). Na swatchu možete vidjeti kako izgleda izblendan. Obrazi dobiju prekrasan suptilan sjaj koji se presijava na suncu, a koji prema želji možete nadograditi. Ugodno sam se iznenadila i s tajnošću, čak i po ljetnim vrućinama na mojoj mješovitoj koži highlighter je ostao satima prije nego je počeo nestajati. 

Sljedeći put kada svratite u dm, svakako pogledajte detaljnije Alverde kutak i ove highlightere, mene je oduševio! 

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar