10. stu 2016.

Jana odobrila: Snuggle dekica


Snuggle dekicu sam već puno puta spominjala na blogu i mogli ste ju vidjeti u puno slika, ali nikako pa nikako da sjednem i napišem recenziju. Obzirom da je bilo baš puno upita upravo za nju, vrijeme je da podijelim svoje dojmove. 

Jana je Snuggle dekicu dobila kao poklon za rođenje od ujaka i ujne. Bila sam apsolutno oduševljena jer sam ju mjesecima gledala i razmišljala si treba li nam ili ne, odnosno da li je to samo još jedan hir. U međuvremenu sam završila na mirovanju u bolnici i dekica mi je postala potpuno nebitna. Srećom, moja šogorica nije mislila tako i iznenadila nas upravo njom. Kada smo stigli s Janom doma čekala nam je već oprana i sprema za korištenje. 


Prije nego krenem u dublje u recenziju moram vam potpuno dočarati situaciju. Jana je rođena s 49 cm, a izlazna težina iz bolnice joj je bila 2440 g. Ako ne znate koliko je to, uzmite bocu Coca Cole od 2 litre i dobit ćete dijete. Tako mala bila je premala za sve jastuke koje smo imali doma. Jednostavno se gubila u njima. Vjerujem da vam je jasno da su je svi bojali držati koliko je sitna bila. I tu u priču ulazi Snuggle dekica. Odmah prvi dan smo ju počeli koristiti jer za razliku od uobičajenih jastuka, dekica je potpuno prianjala njenom tijelu i puno smo ju lakše i sigurnije mogli držati. U samo dekici se nalazi utor za glavu koji fiksira vrat što dodatno olakšava nošenje beba dok im vrat ne očvrsne. Dekica je napravljena od izrazito mekanog materijala i jako je ugodna. Baš kao što pišu, dijete zaista možete prenašati u njoj kao i ljuljati (u čemu je Jana posebno uživala, a ja sam ludila  od straha). Snuggle dekica je genijalan dodatak za spavanje jer kada se zaveže dijete je stisnuto i osjeća se kao u majčinom trbuhu, a samim time je i mirnije. 


Međutim ima i nekoliko ali. Utor za glavu s vremenom postaje sve manji, a dijete sve življe pa je vrlo lako da će uši doći u nezgodan položaj i ostati klempave (muku mučimo s ispravljanjem). Iako je materijal jako mekan, kod kvalitete sam našla nekoliko zamjerki. Naime, stvaraju se mucice i na nekim dijelovima se sitno razrijedio. To je bilo nakon 3, 4 mjeseca kako ga je Jana koristila. Sada sam dekicu posudila dalje pa ćemo vidjeti kako će sada izgledati. Napominju da je Snuggle dekica predviđena za djecu do 6 mjeseci starosti. Nećete ju koristiti za omatanje bebe, jer više nije ni potrebno, ali će biti odlična podloga za igru. 

Cijena Snuggle dekice je 345 kn što je velika investicija, ali mislim da ćete ju zaista iskoristiti. Dekicu možete kupiti ovdje. 

Slike su preuzete s Snuggle Facebook stranice!

Love,
Jana & Ana

Nema komentara:

Objavi komentar