12. srp 2016.

OOTD: summer dress

 
 Haljina Romwe (cijena)
Sandale Women' Secret 

Savršena ljetna haljina mora biti lagana, prozračna i cvjetna. Barem meni. I nimalo prozirna. Grozim se na prozirne haljine, posebno donji dio. Naravno da sam se bojala da će ova haljina biti prozirna, ali na moje ugodno iznenađenje ima podstavu.


Cijena haljine je ispod 115 kn. Obzirom na njenu laku prilagodbu svim mogućim prilikama, niska cijena. Doslovno mijenjam cipele - sandale - tenisice i nosim ju u svim prilikama. Materijal je šifon. Uz uz nju sam dobila i remen koji je lako prilagodljiv, iako mu kvaliteta nije najsavršenija (naginje prema plastičnom) posluži svrsi s vremena na vrijeme. 

Haljina mi je postala jedan od onih komada u ormaru kada nemam ideju (jer mi je ormar prazan) što odjenuti, odjenem nju, a to u zadnje vrijeme podrazumijeva sve kod mene: od šetnji s Janom do ručka s prijateljima. Gumbići na gornjem dijelu olakšavaju i dojenje, što je meni jedan od trenutno velikih preduvjeta kod odabira odjeće. 


Za još puno ljetnih haljinica koje su ujedno i snižene kliknite ovdje! Meni svi paketi stižu za 15-20 dana, tako da još stignete naručiti ako na more idete u kolovozu.


Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar