5. srp 2016.

OOTD: White party


U nedelju smo imali veliku obiteljsku feštu na vikendici i silno sam željela ovaj outfit post snimiti u polju lavande, ali vrijeme mi nije išlo na ruku.




Oduševeljna sam suknjom. Maksimalno jednostavna, ali zbog dvostruke tkanine apsolutno je savršena. Dobila sam jako puno komplimenata za nju. Naručila sam ju sa SheIn-a (link za suknju) i cijena joj je svega 130 kn. Lagana je i savršena za ljeto, jer je zaista ugodna. 

Majica (Mango)
Cipele (Geox)

Iako s ovakvom suknjom uvijek možete igrati na sigurno, ona dopušta puno više. Pletena vesta poput moje, ili bluza otvorenih ramena. Pripremila sam vam 4 pristupačne kombinacije s kojima ćete zaista biti zamijećeni. Svakako kliknite za cijene. 

Suknja  (link za cijenu)
Cipele (link za cijenu)
Torbica (link za cijenu

Suknja  (link za cijenu)
Cipele (link za cijenu)
Narukvica (link za cijenu

Suknja  (link za cijenu)
Cipele (link za cijenu)
Oglica (link za cijenu

Suknja  (link za cijenu)
Cipele (link za cijenu)
Torbica (link za cijenu

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar