20. stu 2016.

3 zdrave navike koje sam usvojila


Nekako ubrzo nakon Janina rođenja, počela sam biti svjesna da vrijeme da zaista promijenim svoju prehranu. Odlučila sam prvu godinu Janinog života posvetiti i promjenama na sebi.

8 čaša vode dnevno

Cijeli život slušam o važnosti vode i kako dnevno moramo biti minimalno 8 čaša vode dnevno. Dok moj muž pije vodu u hektolitrima, ja sam dnevno prosječno pila 2 čaše vode. Dojiljama se preporučuje piti vodu za koju se smatra da pomaže kod laktacije. Silom prirode, uvela sam ne 8 nego puno više čaša vode dnevno. S vremenom sam zaista počela vidjeti benefiti od toliko vode koje pijem. Koža mi izgleda daleko bolje i ja se osjećam bolje. 

Đumbir


Zadnjih zima se zaista puno priča o važnosti đumbira. Iako nisu svi ljubitelji njegovog okusa, meni je vrlo drag. No razlog zašto sam đumbir ubacila intenzivnije u svakodnevicu je što je spas za prehlade. Nekoliko šalica čaja od đumbira, limuna i meda i prehlada je nestajala sama od sebe. Ovaj čaj je vrlo jednostavno pripremiti. Narežite oko 1 cm đumbira na ploškice (ili naribajte), zalijte s vrućom vodom i pustite da odstoji. Zatim dodajte pola limuna i žličicu meda. Ovaj bazni recept volim dodati žličicu cimeta ili kurkume te žličicu domaćeg jabučnog octa. Odličan energetski napitak koji volim pijuckati cijeli dan. Nadam se da sam vas nagovorila da uvedete đumbir u svoju prehranu. 

Smoothie


Zadnji novitet, koji sam uvela tek prije nekoliko dana postao mi je jedan od omiljenih zalogaja tijekom dana. Smootihe je čudo! OK, znam da govorim ono što su mnogi od prije mene rekli prije nekoliko godina, ali moram s vama podijeliti oduševljenje. Nisam još kreativna u izradi smoothija, ali našla sam svoja 2 omiljena okusa. Crveni od ribizla, banane, bademovog mlijeka, meda, chia sjemenki i žlicom grčkog jogurta. U zeleni umjesto ribizla stavljam kivi. Imala sam ozbiljan problem sa pretjeranim konzumiranjem šećera. Smoothijima sam dala priliku da mi zamjene barem djelomično silne čokolade i torte koje sam jela. I zaista je! Smoothie je postao zdravi i sladak zalogaj tijekom dana za kojim sam vapila. Za svoje Smoothije koristim Russell Hobbs Aura Mix & Go Pro mixer koji ima nastavak i za smoothieje ( 2 x bočica od 600 ml + 2 x poklopac za prenositi) i 1 manju posudu za mljevenje. Sama baza je dovoljno mala da ne zauzima puno mjesta niti u mojoj maloj kuhinji. Sve detalje o Russell Hobbs uređajima pronađite na njihovoj službenoj stranici.  


Nema komentara:

Objavi komentar