13. ruj 2016.

theBalm 'In theBalm of Your Hand' / recenzija, swatch & makeup




Potonje ljeto se po blogovima jako puno spominjala ova theBalm paleta. Razlog je poprilično jednostavan: bila je na akciji i nakon što se prvo mogla kupiti na popustu od -50%, sretnici su je uhvatili na popustu od -70%. Uhvatila sam ju na prvom popust i platila sam ju oko 150 kn. Iako je rasprodana i vjerojatno ćete ju teže naći, podijelit ću s vama dojmove da one, koji još nisu upoznati s theBalmom upoznam pobliže s ovim genijalnim brendom.

theBalm sam upoznala prije nekoliko godina kroz njihova rumenila i zaljubila sam se na prvi pogled. Apsolutno su divna, dugotrajna i lako blendiva. Čim je theBalm stigao u Hrvatsku počastila sam se paletom kremastih rumenila/ruževa koji su mi dugo bili na WL. Uz njih tu se našla i Sexy mama, anti-shine puder, i umjesto da smanjim svoju WL, samo se povećava kako se sve više upoznajem s brendom.

'In theBalm of Your Hand' je paleta njihovih best sellera. u paleti se nalazi 3 rumenila, bronzer, 4 sjenila i highlighter (kojeg naravno možete koristiti kao sjenilo) i 2 ruža/rumenila. Nešto je duža od samom dlana i debljine je malog prsta što je čini izvrsnom za put, ali i za skladištenje. Čak i ako imate običaj nositi make up svaki dan sa sobom na posao, izvrsna je po tom pitanju. theBalm ima kartonska pakiranja koja su iznimno čvrsta stoga se ne morate bojati da će vam se rubovi uništiti. Posebnu pohvalu moram dati pakiranju u kojem su praškasti proizvodi odvojeni od kremastih čime se gubi strah da će prah 'pobjeći' na kremastu teksturu ruža/rumenila.  I prilikom dizajna ove palete su ostali vjerni svom vintage tonu stavljajući slike svojih proizvoda, koji je meni osobno presladak. Na poklopcu se nalazi veliko ogledalo što paletu čini još podobnijom za putovanja.


Rumenila koja ćete naći u paleti bi i sama odabrala. Iako već imam Hot mamu i Cabanu boy, drago mi je da se nalaze ovdje jer ovo su nijanse koje bi i sama uzela često na svoja putovanja. Instain je univerzalna ružičasta nijansa, a Bahama Mama divan bronzer koji možete koristiti i za konturiranje. Zapravo su Bahama mama i Mary – Lou manizer highlighter glavni razlog kupnje ove palete.


U paleti se nalaze sjenila uz 4 različite palete: Insane jane i Mischevious marissa iz Shady lady, Sexy iz Nude tude palete i Lead zeppelin iz Balm&Jovi palete. Iako sjenila na prvi pogled izgledaju nabacano i klasičarka u meni možda ne bi izabrala baš ove nijanse, Mischevious marissa je ispala savršena nijansa za brzinski make up i jedan od mojih favorita u samoj paleti. Uz sjenila nalazi se i njihov najpopularniji highlighter Mary – Lou manizer koji je očekivano divan. Sjenila su divne putene teksture, koja se lagano nanosi i još lakše blenda.


U pretincu ruževa nalaze se 2 nijanse: Caramel i Mia Moore. Caramel nijansu možete pronaći u postu s How'Bout Them Apples?. Nisam pretjerano oduševljena ovim ruževima, ne kod nanosa, već kod trajnosti, tako da nisu moj prvi izbor. Iako su s nijansama pogodili, posebno s Mia Moore.



Ovu paletu možete još pronaći u web shopu Wow Junkie po punoj cijeni (289 kn) i možda u još ponekom Martimexu, iako se ne bi previše pouzdala u to.




Nema komentara:

Objavi komentar