14. ruj 2016.

Mala plava haljinica


Obožavam prijelaze godišnjih doba. Kada mi već pomalo dojade vrućine i jesen sramežljivo pokuca na vrata...nije više nesnosno vruće, ali niti hladno. Savršeno je kombiniranje ljetnih i jesenskih komada. 



Kada mi je stigla haljina mislila sam da sam pogriješila u odabiru. Činila mi se prekratkom. Mašta čini svašta i tako me dovela do jedne od najdražih kombinacija za večernja druženja u zadnje vrijeme. Valoviti rub je odličan detalj jednoj tako jednostavnom i baznom komadu. Mislim da je i cijena od 70-ak kuna veliki plus. 


Haljina (Romwe)
Vesta (Springfield)
Cipele (Borovo)
Torbica (Zara)



Romwe ima velik izbor haljina casual modela koje možete pronaći klikom na ovaj link. Uz ovakve haljine odličnu idu lagane veste ili majice i evo moja 4 favorita koja sam upisala u listu želja. 


love,
Ana


1 komentar:

  1. Prekrasan outfit, takoder mi se svida tvoj makeup, prirodan i svjezi.. pun pogodak

    maggieblogspot.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši