19. kol 2016.

Sally Hansen Insta dri top coat


 Sve mame male djece znaju koliko je vrlo često teško pronaći vrijeme za manikuru. Preciznije govoreći za sušenje laka na noktima. Dugo sam za sušenje laka na noktima koristila Essence kapi za nokte, no s vremenom kao da je njihovo djelovanje oslabilo ili su izmijenili formulu. Neću ni napominjati da uopće više nisu djelovale kod više slojeva. U potrazi za novim nadlakom impulzivno sam kupila ovaj i nisam požalila.

Ovaj nadlak se nanosi nakon 2 minute nakon nanošenja laka za nokte u željenoj boji. I koliko god slojeva stavila, čak i debelih, ovaj lak mi je ekspresno osušio lak na noktima. U minutama, za manje od 10 min sam imala potpuno suhi lak na noktima, dok već nakon 5 minuta nemam straha od uništene manikure, osim ukoliko baš negdje ne zapnem.


Iako ja imama same riječ hvale za ovaj nadlak i nisam primijetila nikakvu reakciju na noktima, ipak sam čula da ovaj lak može reagirati. Jedna make up ljubiteljica je rekla da joj je reagirao s nude OPI nijansom, kao i s nekim ljubičastim nijansama. Odnosno, nijanse su se promijenile i nisu bile više kao prije nadlaka. Meni se nije dogodilo ništa slično, ali mislim da bi ste željeli znati za ovo iskustvo.

Osim brzinom sušenja laka za nokte, ovaj nadlak me oduševio s trajnošću laka. Nedavno mi je nožna manikura izdržala 10 dana. Pritom moram napomenuti da sam većinu dana bila u natikačama, dakle otvorenih prstiju. I nakon 10 dana je tek počela pokazivati naznaku na jednom noktu 'puknuća' manikure, ali tek kada sam se udarila u taj nokat.


Na slici ćete primijetiti da je nadlak crvene boje, međutim na kada se nanosi je potpuno proziran.
Cijena nadlaka je oko 100-njak kuna, ali kako je dostupan u Bipi koja vrlo često ima popust 30% na dekorativu može se kupiti za prihvatljivijih 70-ak kuna.


Koji je vaš omiljeni top coat? 

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar