14. kol 2016.

OOTD summer stripes



Sreća je ponovno nakon puno godina kupiti tregerice. Jer su divne i ugodne i savršene za prohladne dane. I jer se instant osjećam kao dijete. Kupila sam i Jani jedne tako da nas ponekad isto odjenem za šetnju. Malo manja je sreća kad ideš na pamet kupovati on line i ne izmjeriš se dobro pa majica koja stigne je veličine crop topa, a tvoj trbuh nije za crop top. Zato je sreća u tregericama još veća, jer sakrije trbuh, pa ipak možeš nositi majicu.




Majica Romwe (link)
Tregerice Pazarq

Tenisice Startas (Borovo) 


Ako ste ljubitelj prirodnih materijala preskočite ovu majicu, jer je materijal umjetan. I dobro se premjerite, jer kao što piše u opisu  'Fabric has no stretch', zaista nema i dosta je kruta. Što je super jer drži zamišljenu formu, međutim, ukoliko se ne uklapate u kalupe, nećete se naći s njom. Tregerice su s druge strane divne. Lagane i ugodne. Kupila sam ih preko Pazarq.com stranice, međutim više nema tog modela, no našla sam za vas nekoliko drugih, čak i jeftinijih na Romweu.


 Majica Romwe (link za cijenu)
Ovakve majice su savršene za kombiniranje s hlačama i suknjama visokog struka i možete ih kombinirati uz puno stilova. Ove boyfriend jeans traperice su mi toliko slatke da sam slučne već naručila i čekam da mi stignu (link na njih), pencil suknja je meni najdraži model suknjih i uvijek ih imam nekoliko u ormaru (link) i preslatke pruhaste hlače kračih nogavica (link). 
U tijeku je i velika rasprodaja i nađe se stvarno super stvari za par dolara (tako dobar shopping nećete kod nas obaviti) pa kliknite malo pregledati -  rasprodaja!




Nema komentara:

Objavi komentar