8. kol 2016.

Hello beauty #D maskara & vlakna (+ darivanje)


Prije nekoliko godina su se prvi puta pojavile maskare s 'dlačicama' koje imaju za cilj vizualno povećati volumen trepavica. Moje trepavice u rijetke i jadne i tanke i kao takve idealne za testiranje upravo ove maskare.

U setu se nalaze 2 maskare: klasična i dlačicama. Postupak je iznimno jednostavan: nanosi se sloj klasične maskare, zatim jedan sloj maskare s vlaknima. Pričekate 20 sekundi i nanosite još jedan sloj klasične maskare.

Klasična maskara je poprilično vlažna iz razloga da se dlačice što lakše zalijepe za nju. Iako je to potpuno logično, problem je nastao već pri nanošenju maskare na moje trepavice, naime, zalijepile su se. Prvi sloj nije pokazao baš zadivljujuće rezultate (što možete vidjeti na slikama) iz razloga što se već gotovo posušio dok sam nanijela maskaru s dlačicama. Iz tog razloga sam ponovila postupak i rezultat je puno bolji. Trepavice su vidljivije dobile na volumenu, ali da sam potpuno zadovoljna, nisam. Za trepavice iz snova trebala bi ponoviti još nekoliko slojeva,neovisno što prvi sloj nisam pravilno nanijela, što je za moj ukus previše maskare. Samo ponavljanje postupka preporučuju i iz brenda. Možda vam se ovo čini kao puno posla, međutim nije, dapače, ništa puno kraće ne bi nanosili niti klasičnu maskaru. Još jedna mana koju bi navela je što dlačice lete po kapku pa možete primjetiti i sitne dlačice po mojem kapku. 

Prva slika: trepavice bez maskare, druga slika: 1 sloj obične i 1 sloj maskare s dlačicama, treća slika: dva sloja maskare s dlačicama!

Kako sam ovu maskaru na poklon dobila od Hello beauty-a zahvaljujući čitateljici koja me preporučila, želim se zahvaliti za takvu vjernost pa će jedna od vas moći osvojiti Hello beauty make up spužvice (moju recenziju možete pročitati ovdje) i balzam za usne.



Pravila su najjednostavnija ikada. Pratite me na jedan od dostupnih načina: Facebook, Instagram, YouTube ili Bloglovin, ostavite svoje podatke u formi. I najbolje od svega, svaki dan možete sudjelovati!

Klikom na link ćete pronaći formu za ispuniti!

Darivanje je otvoreno za Hrvatsku i traje od 8.8.2016. do 11.8.2016. do 23:59
Sretno svima!

Pobjednica darivanja je Lucija Š. 
Luciji sam poslala mail i na njega mora odgovoriti u roku od 48 sati, u suprotnom bira novu pobjednicu!

*PR uzorak

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar