29. srp 2016.

Proljetno - ljetna beauty rutina + recenzije



 Svako godišnje doba zahtjeva svoju beauty rutinu, jer baš kao i vrijeme i naša koža se mijenja i diše te prilagođava vremenskim prilikama. Ili ne prilagođava, pa ju mi prilagođavamo preparatima. Početak proljeća sam se borila s aknama, iznenadnim pretjeranim viškom sebuma ili iznimno suhom kožom. Sve je to posljedica poroda i hormona koji su divljali. Tek sada, 5 mjeseci nakon poroda sve sjeda u normalnu.

Održavati beauty rutinu kada hormoni divljaju je strašno teško. Od svakog proizvoda sam promijenila čak nekoliko njih ne bi li našla idealan koji mi odgovara.


Čišćenje lica kao baza cijele beauty rutine mi je predstavljalo najveći problem, jer nikako nisam mogla pronaći proizvod koji bi mi odgovarao. Lice mi je nakon poroda zbog navale hormona bilo prepuno akni. Eau Thermale Avene Cleanance* gel za čišćenje lica namjenjen je masnoj koži bez nepravilnosti. Sadrži Monolaurinu koja pomaže smanjti prekomjereno izučivanje sebuma, dok Avene termalna izvorska voda umiruje kožu i djeluje antiirtirajuće. Gelasta tekstura omogućuje lako pjenjenje proizvoda, što mojoj koži iznimno paše jer se puno bolje očisti. Miris je svjež, nimalo agresivan i vrlo ugodan, iako brzo nestane. Za idealne rezultate gel sam koristila s Avene TriAcneal Expert emulzijom*. TriAcneal Expert je poznati borac protiv akni i uopće me ne čudi što ga dermatolozi preporučuju jer je zaista genijalan. Ovoj kombinaciji je trebalo nekoliko dana da vidim prve rezultate i jednom kada se unormalizirao stanje kože, lice mi je opet kao prije, s ponekom aknicom tu i tamo, ali ništa strašno. Emulzija se koristi samo navečer. Prvih dana korištenja osjećala sam lagano peckanje nekoliko minuta nakon nanosa, no jednom kada se lice očistilo i to je nestalo. Također, emulzija dosta isušuje lice te sam pojačala hidrataciju, pa svakako to imajte na umu. Iako ju dermatolozi preporučuju mišljenja su dosta podijeljena oko nje. Mislim da je prije svega namijenjna masnoj ili mješovitoj koži, dok vjerujem da je za suhu ili normalnu kožu preagresivna.


Ujutro vrlo često znam preskočiti čišćenje lica gelom već samo prođem tonikom po licu. Trenutno koristim Biomedis tonik i da vam iskreno kažem, tek sam ga počela koristiti i nemam još neko mišljenje i njemu. Međutim, kako je i on korak u mojoj rutini, nisam ga željela preskočiti, tako da će njegova recenzija ipak doći nešto kasnije. Drugi korak koji nikada ne preskačem je serum. Trenutno koristim Lancome Energie de Vie The smoothnig & glow boosting liquid care*. Imam osjećaj da je ovaj serum voćna bomba za kožu koja ju razbudi i osvježi ujutro. Tekuća tekstura omogućuje da se lako upije u kožu i zaista ju osvježi. Ne znam da li je do njega, ali unatoč činjeni da gotovo uopće ne nanosim korektor, a Jana nije u skupini beba koje spavaju cijelu noć, dapače, ipak mi ljudi govore da uopće ne izgledam neispavano. Također, ovaj serum mi je odličan dodatak hidrataciji kože. Potpunu hidrataciju kože pružam koži s Bocassy Max Moisturizer Protection & Hidratation kremom*. Bocassy je brend koji nas je zaista razmazio kvalitetnim,a pristupačnom cijenom. U svojim sastojcima ima ulje avokada i shea maslac koji čine kožu mekanom i stvaraju barijeru na koži, te ju time njeguju cijeli dan bez uzrukovanja iritacija. U danima kada mi je dobra hidratacija, ova krema mi je dovoljna, međutim, iako je namjenjena prvenstveno normalnoj/suhoj koži, a moj koža je mješovita koja je ponekad dehidrirana, uz nju trebao još i serum. Miris me najviše podsjeća na shea maslac, nježan i pomalo puderast. Krema se relativno brzo upijala u lice i odlična je baza za make up. Čak i ovo što navode na ambalaži da stvara barijeru mogu potvrditi, jer na koži se stvori tanki film, dovoljno debeo da ju štiti, a dovoljno tanak da koža i dalje diše unatoč njemu.



Njegi kože treba biti predan cijeli dan, tako sam ja u svoju rutinu uvela jedan genijalan proizvod kojeg preporučujem svima: Murad Invisiblur Perfecting Shield* savršena je zaštita kože koja sadrži SPF 30, blura lice, odlična je podloga za make up koji i na +30 uz nju ostaje cijeli dan na licu s minimalno sjaja. No, ono što ovaj proizvod čini savršenim je da mi lice ni nakon cijelog dana pod make up-om ne izgleda niti malo umorno. Odnosno, koža mi izgleda kao da se cijeli dan odmarala, a ne bila pod puderom. A to mi je bio jedan od najvećih problema, nakon nekoliko sati nošenja pudera koža mi izgleda jako umorno. Prvi puta mi se dogodilo da mi je koža i nakon cjelodnevnog nošenja pudera izgledala svježe. Osim na svojoj mješovitoj koži testirala sam ga i na prijateljičinoj suhoj i položio je jednaki test. Novexpert Booster Vitamin C koristim isključivo na kapku u svojoj borbi protiv hiperpigmentacije i čini mi se da vidim male pomake. Trenutno ga koristim isključivo navečer, a u zimskim periodima planiram uvesti ga i u jutarnju rutinu. Eucerin Sun Fluid Anti – Age SPF 30* pobijedio je u konkurenciji nekoliko proizvoda za zaštitu kože lica od sunca. Jako je ugodan na licu, ne otapa se na dijelovima lica već ostaje postojan unatoč znoju i sebumu, hladi i osvježi lice nanon što se nanese. Koristila sam ju svega nekoliko puta kao podlogu makeup-u i pokazala se sasvim solidnom, nije dodatno mastila lice niti se koža znojila i puder je uz povremeno matiranje ostao na licu cijeli dan. Ono što je mnoge oduševilo je da ova krema i Anti – Age svojstva u sebi, što joj daje dodatni plus.


Murad Invisiblur Perfecting Shield
*PR uzorak

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar