1. velj 2016.

Vichy Dermablend tekući puder


Uvijek sam u potrazi za dobrim laganim puderom koji prekriva. Vjerujem da nisam jedina, pa ako ste u istoj takvoj potrazi, mogao bi vas zainteresirati ovaj puder, s kojim ja doduše imam love-hate odnos. 

Vichy Dermablend je tekući puder koji istovremeno njeguje vašu kožu, ali za razliku od pudera tog tipa nije laganog prekrivanja. Dapače, govorimo o puder koji zaista genijalno prekriva, čak i jače izražene nepravilnosti. Teksturom je iznimno lagan, što je kod mene veliki plus i iznimno sam sretna jer su konačno počeli dominirati puderi laganije teksture koji imaju veliku moć prekrivanja. Trajnost na licu mu je cjelodnevna, ukoliko matirate lice puderom u kamenu. On doduše ostaje cijeli dan na licu i ako ne matirate, ali prosijava na masnim zonama. Naime, na mojoj mješovitoj koži u danima kada se temperatura znala dići na visokih 15 C, puder je počeo prosijavati na licu. Također, očekivala sam da će se bolje stopiti s kožom, posebnu na prediju oko nosa i brade, gdje se po meni previše isticao.  Neovisno koliko god utrljavala u lice niti s kojim kistom, on se jednostavno nije stopio s licem na način koji sam očekivala. Ok, priznajem, možda sam malo razmažena, ali tu se ovaj puder i ja nismo našli. Ne zaboravimo na SPF 35 što ima rijetko koji puder.


Želite li puder dobrog prekrivanja, a lagane teksture, ovo je definitivno taj. Također, kao što u Vichyu kažu da je ovo korektivni puder, apsolutno se slažem. Zaista ima genijalno prekrivanje što možete vidjeti i na slici prije i poslije.


Nijansa koju ja imam je #25 nude. Uz nju dostupan je u još 3 nijanse ( opal, send i gold). Odlučite li ga isprobati svakako vam preporučujem da prvo tražite tester u ljekarni ne bi li ga testirali. Iako ovaj puder ima nekoliko mana, oko kojih možda i ja pretjerujem, s jedne strane me oduševio moći prekrivanja i trajnošću te koliko je lagan na licu, no da bi bio savršen ne bi mi smjela koža prosijavati i morao bi se bolje stapati. 

Ambalaža je plastična crna tuba, koja vam doduše neće omogućiti da imate nadzor nad količinom proizvoda unutra, ali će vam omogućiti da iskoristite svaku kap pudera. 

Krajem prošle godine se uz kupovinu ovog pudera na poklon mogao dobiti i kist za nanošenje. Priznajem da već godinama nisam imala klasičan kist za nanošenje pudera i drago mi je da je stigao u kolekciju. Kist me ugodno iznenadio, ne upija previše proizvoda, a odlično ga prenosi. Koristila sam ga i s drugim puderima i zaista mi se sviđa.


Cijena: 171 kn/30 ml

*PR uzorak

Love,
Ana

1 komentar:

  1. Kist mi se mnogo dopada, moram traziti tester ovog pudera, cini mi se mnogo dobar :D
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/02/farmasi-lets-makeup-ruz-za-usne-21.html

    OdgovoriIzbriši