31. sij 2016.

6 najdražih: zimske nijanse rumenila


Jeste li primijetili kako ponekad neke nijanse drugačije izgledaju ovisno o godišnjem dobu? Odnosno, o boji našeg tena? Zimi mi je koža dosta svjetla nego toplijim mjeseci kada brzo potamni i nijanse rumenila se drugačije ističu na licu.

Već godinama ističem da bronzere obožavam zimi. Sviđa mi se kako izgledaju na svijetloj puti. Zato je prvi na redu NARS Laguna bronzer koji mnogi koriste za konturiranje, no meni je božanstven na samim obrazima. Ovaj polomljeni rozi ljepotan s istaknutim plavičastim sjajem je CARGO Bali. Na žalost, nisam ga nikada stigla recenzirati, a već je na samom kraju. No ta nijansa  je toliko divna da znam da ću ju morati ponoviti u kupovini.


Estee Lauder rumenilo u nijansi #1 (link na recenziju) je zapravo moje omiljeno cjelogodišnje rumenilo. Predivna roza nijansa koja pristaje svima. Još jedan cjelogodišnji favorit je Benefitova Coralista, savršena breskvasta shimmer nijansa koju želite u svojoj kolekciji.



Zimi posebno volim kremasta rumenila i ove dvije nijanse, pomalo kontrasne, će osvježiti lice, svaka na svoj način. Savršena Bobbi Brown #20 Raspberry (link na recenziju) i theBalm Pie nijansa koja će osvježiti svako lice (link narecenziju).


Zimi nisam pretjerano inspirirana za šminkanjem, pa mi je dobar odabir nijanse rumenila ključan u buđenju pospanog lica. Drugi, ali nisamo važan uvjet za odabir pojedine nijanse je trajnost na licu. Sva rumenila koja sam vam danas pokazala traju satima na licu! 

Koja si vaša omiljena zimska rumenila?

Love,
Ana

1 komentar:

  1. bali mi je predivna nijansa i imam osjećaj da na svakome drugačije povuče,ali svima baš lijepo stoji!

    OdgovoriIzbriši