2. velj 2016.

NOTD dots & stripes

Zadnjih tjedana su mi nokti i zanoktice u komi. Unatoč tome što sam uvela rukavice u pranje suđa i što stalno mažem s kremom ruke i što sam redovita u manikuru grozno izgledaju. Imate li  kakav savjet? Uz to nenormalno pucaju i čim izrastu na normalnu duljinu, opet puknu. Konačno sam ih sve ujednačila pa sam brže bolje napravila manikuru, da barem na kratko imam uredne nokte.


Iako po broju lakova za nokte ne izgleda tako, u pitanju je jako jednostavna manikura. U bazi je Essie grow richer. Na sve nokte nanijela sam bijeli Lemax lak u 2 sloja. Točkalicom sam napravila točkice pomoću Avon Metallic Effects laka za nokte u nijansi 'gold'. Crtice sam postigla uz Essence tanke naljepnice za ukrašavanje noktiju. A na prstenjaku sam radila tzv. sandwich manikuru s kojom na kraju nisam pretjerano zadovoljna. Kombinacija ljubičasto-crvenog glittera (Avon 'Dazzle')  s Essie 'Sugar Daddy' mliječnim lakom, zatim sloj H&M zelenog glittera i na kraju Essie ' Summit my style', a preko svega Essie 'Sugar Daddy'. Na kraju mi je bilo žao što se nisam držala idejnog plana i napravila prugice kako sam i planirala. Ali znate kako je s glitterom, kad je već na noktima, nisam ga htjela tako brzo skidati!



Prvi puta sam radila točkice i ugodno sam se iznenadila koliko su jednostavne za raditi,tako da mislim da ovo nije zadnji put kad im se vraćam. 

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar