3. velj 2016.

OOTD: igra s uzorcima

Moje oduševljenje web kupovinom odjeće ne prestaje. Iako su za sada moje kombinacije vrlo jednostavne i bez puno mašte, u budućim outfitim (čitaj: nakon trudnoće) ću moći biti kreativnija u svojim kombinacijama.


Majica je u biti crop-top koji će u mojem slučaju biti odlična nadopuna suknjama i hlačama visokog struka. Ove sezone naglasak je na plisiranim suknjama i odlično će pristajati uz njih. Posebno sam oduševljena materijalom i uzorkom koji zajedno čine genijalnu kombinaciju i još bolji omjer cijene i kvalitete. Veličina je univerzalna i odgovara našem M ili malo većem S. Drugi komad odjeće naručen s Romwea je ovaj prsluk. Iako moj dragi nije nimalo oduševljen s njime, meni je divan i topao. Za njega sam se bojala najviše hoće li imati neugodan miris, ali nema. Veličina koju sam uzela je L,  no odgovara našem M. Jedino što bi mi bilo drago da ima su džepovi koju mu nedostaju. 


Crop-top (Romwe-link)*
Prsluk (Romwe – link)*
Nakit (H&M)
Traperice (H&M)
Cipele (Maxx)


Da sa ovim komadima možete biti zaista kreativna, složila sam 2 galerije za inspiraciju.


Jednostavnu maxi bijelu haljinu s crnim uzorkom (link) istaknite ovim prslukom (link) koji će vas grijati u prohladnim večerima. Metalik srebrne balerinke s perlicama (link) oko gležnja. Treba li išta više reći? Apsolutno sam zaljubljena u njih.


Nedostaje li vam boje u ovom outfitu, torbica u rozoj boji otkačenog dizajna (link) će staviti kombinaciju na drugu razinu. A rajf za kosu s perlicama (link) sam izabrala jer se nadovezuje na ukras na cipelama. Svakako čekirajte cijene klikom na link, ugodno će vas iznenaditi.


Drugu kombinaciju sam vrtjela oko topića (link). Ženstvene kombinacije su idealne za proljeće, a crvena suknja do gležnja (link) je jako iskoristiva koju ćete nositi u puno prilika. Ove crvene cipele na petu (link) su savršene i definitivno će vam na njima zavidjeti sve žene u gradu. Svoju romantičnu kombinaciju popunite ogrlicom s kombinacijom bisera i zlatnih perli (link) i malom crnom torbicom (link).

Savjeti za shopping na Romweu!

I za kraj nekoliko savjeta za shooping na Romwe stranici. Narudžba dolazi u roku od 10-ak dana (tako je meni stigla), iako je maksimalan rok 28 dana. Jedno od najčešćih pitanja je bilo carina. Debelo sam prešla limit od 160 kn i nisu me carinili.  Shopping je besplatan nakon $50 (predlažem podijeljenu kupovinu s frendicom, sestrom,… Link za detalje). Ono što je važno napomenuti da vas čeka 60% popusta prilikom registraciju (na mail ćete dobiti kod za popust) kojeg morate iskoristiti u roku od 30 dana. Link preko kojeg se možete registrirati je ovaj. Također, gotovo svakodnevno imaju dobre dodatne popuste pa ih pratite. 

Romwe nema komentare čitateljica niti galeriju slika poput SheIn-a ispod svakog proizvoda, ali ima ovu galeriju i naravno, najdraži na Google gdje ćete sigurno pronaći komad odjeće na nekoj blogerici. Što se veličina tiče, definitivno ćete se morati oslanjati na svoj metar i krojačko iskustvo mjerenja. No, jednom kada se ohrabrite i uvjerite da nema straha od krive narudžbe, sve će biti lakše. Vidjet ću kakve će biti moje iduće narudžbe pa ću vas izvješatavati na što da pripazite. 


 *PR uzorak

Love,
Ana

1 komentar:

  1. tvoja kombinacija je baš super i nosiva! Nisam nikad naručila nit sa jednog od ta dva web shopa (najčešće sam na asosu,boohoo,river island,tommy h,mango,..ugl eu pa sam mirna i što se tiče veličina i carine)
    Crvena suknja mi je od svega što si izdvojila najbolja

    OdgovoriIzbriši