7. sij 2016.

Fashion inspiracija

Sama sam doma s laganom temperaturom i surfanje mi je omiljena zabava i takvim danima. Mnoge blogerice spominju Shein stranicu za online shopping pa sam i ja krenula u malo istraživanje. Ugodno me iznenadila ponuda pa sam s vama odlučila podijeliti 4 outfit ideje. Najbolje od svega, cijene su zaista pristupačne.

Iskreno, nedostaje mi moj struk, pencil suknje, štikle.... kako se trudnoća primiće kraju moj izbor odjeće u ormaru je sve manji i manji. Srećom da postoje haljine pa imam još u čemu hodati. 

OUTFIT #1


Parke odlično griju u hladnim danima (link), haljina (link) je savršena ili na visoke čizme (link) ili na tajice ili grilonke uz balerinke. 

Ove zime kao nikada do sada popularne su kape s coflekima (link), a ruksaci su konačno postali cool i zabavni i možemo ih nositi i po gradu, ne samo u planine (link).

OUTFIT #2


Tko ne voli Orašara? Ovaj šal/pašminu moram imati (link). Sanjam o danima kada će mi se moj struk vratiti i ova suknja mi je san snova (link). Šešir je smo dodatak ovoj kombinaciji (link). 

OUTFIT#3

  
Ova majica je sve! Zaljubljena sam u nju (link),  a o plisiranim suknjama sanjam i jedna će svakako biti moja, a ova je divna (link).  


Ove balerinke su predivne, naručiti ih možete na ovom linku. Još jedan genijalan ruksak koji će vam odlično pristajati uza sve (link) i crni šešir koji je must have (link). 

OUTFIT#4




Kaput s dvostrukim kopčanjem je ultimativni musthave s kojim nikada neće pogriješiti (link). Obožavam pletene veste, a kada su još haljine, moja sreća je ogromna (link). I torbica bolje konjaka još je jedan ultimativan must have s kojim  nećete pogriješiti (link). 


Kupujete li online?

Love,
Ana

2 komentara:

  1. svidja mi se stranica i ovaj ruksak, kao i suknje! no, koliko vidim shipping je 15 $ sto je za moje pojmove puno previse... inace da, kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iznad 30$ je shipping besplatan, što je prihvatjlivo jer 30$ nije puno, a ipak se da nešto kupiti za te novce.

      Izbriši