6. sij 2016.

RCMA paleta kremastih pudera /#11/

Na red je došao još jedan favorit iz 2015.g. srećom da prošle godine nisam puno pisala, pa sada imam cijeli siječanj o čemu pisati. Na žalost izgubila sam slike netaknute, te s vama dijelim slike već korištene palete. 

Volite li kremaste podloge ili ih tek planirate početi koristiti, onda je ovo tema koja će vas svakako zainteresirati.

Američki brend profesionalne kozmetike, koji ne ulaže u reklamu, koliko u kvalitetu. Njihovi proizvodi imaju udio pigmenta 50% u svojoj teksturi zbog čega odlično prekrivaju, kompaktni su, odlično sjedaju na lice i dugotrajni su. Dugo sam ju željela i kada ju je jedna cura prodavala ovu gotovo ne korištenu (osim što je na 2, 3 nijanse prođeno kistom) znala sam da ju moram kupiti. Uz to tražila sam za kit nešto kompaktno zbog mjesta, što s klasičnim puderima ne bi mogla postići. Ovo nisu moje prve kremaste podloge, do sada sam već imala Inglotove i mogu vam reći da Inglotove nisu ni sluga ovima.


U paleti vas čeka 18 nijansi. Čak i ako ne nađete idealnu nijansu, vrlo ćete ih lako međusobno miješati. Rad s kremastim podlogama mrvicu je drugačiji nego smo to navikli s tekućima. Već po slici ćete vidjeti da je moja podloga sva izgrebana. Iz palete ju vadim špatulom i zatim ju stavljam na praznu paletu. Njena kruta struktura uz malo miješanja špatulom brzo omekani i postaje podatna za nanošenje na lice. Na isti način miješam dvije ili više nijansi zajedno.



Na lice ju nanosim pomoću malog gustog, kratko rezanog Etre Belle kista koji podsjeća na popularni i hvaljeni Shiseido. Čini mi se u zadnje vrijeme da taj kist 'guta' previše proizvoda, no toliko mi je drag i toliko mi je lako raditi s njime da ga se ne mislim odreći. Uglavnom, da se vratim na recenziju. Količina proizvoda na slici je otprilike polovica koja vam treba za lice. Vjerujem da primjećujete koliko je to malo proizvoda! Upravo zbog činjenice da je u samom proizvodu 50% pigmentacije ovo je dovoljna količina za našminkati pola lica! Tako da vam svaka pregradica traje zaista dugo, neovisno koliko često koristite pojedine nijanse. 


Dostatna količina za polovicu lica

Sama tekstura je divna i podloga se predivno razmazuje na lice, neovisno o tipu kože ili o dobi korisnika. Izvrsno sjeda i na moju kožu lica, kao i na maminu koja nije više tako zategnuta. Također, s njom nema 'maska' efekta koji mi se znao dogoditi s Inglotovom kremastom podlogom. Već sam napomenula bitne karakteristike podloge: pigmentacija, nanošenje (efekt na licu), tekstura, ali ostaje nam još trajnost i prekrivenost. Podlogu sam prvi puta testirala za prijateljevu svadbu. Dan je bio idealan što se tiče uvjeta: hladnoća van, a unutra zbog količine kiše i grijanja visoka temperatura i vlaga. Nanijela sam podlogu na lice bez baze i bez završnog fiksiranja. Nakon 12 sati plesanja i znojenja sam ju uklanjanja s lica i imala osjećaj kao da je tek nanijeta. A moja koža je mješovita i nikad ne riskiram bez baze za takve događaje. Drugo što me oduševilo kod nje je prekrivenost. Osim što je potrebna zaista mala količina ona genijalno prekriva i s njom izbjegavate 'cake' efekt.

Tekstura podloge prije miješanja
Tekstura podloge nakon miješanja

Ova podloga prema potrebi zamijenjuje i korektor. Doduše, da sam kreirala make up look svakako bi dodala tekući korektor na područje ispod očiju, ali je i ona sama obavila odličan posao. Nije mi uspjela potpuno prekriti pigmenataciju, ali velikim dijelom je, što je bolje od svih podloga koje imam i većine korektora. 

U paleti se nalazi 18 nijansi uglavnom toplih i maslinastih tonova. Paleta koju ja posjedujem je #11, a dostupna je još paleta #10 (link). Cijena ovih paleta je 72 $ na njihovoj stranici, međutim oni ne šalju izvan USA-a. Iz Europe šalje Love makeup gdje paleta košta 50 GBP uz shipping od 8 GBP (link). Osim ove, postoji još nekoliko varijanti paleta podloga i proizvoda, pa svakako pogledajte.

1.Prije; 2. Ujednačen tek s podlogom; 3. Konturiranje podlogom; 4. Završen look

Ambalaža je plastična,kompaktna i praktična. Poklopac se odlično zatvara pa nema bojazni da će se negdje otvoriti. Na poklopcu s unutarnje strane nalazi se veliko gledalo. A sama paleta malo je veća od dlana.

Ovo je još jedan proizvod koji apsolutno preporučujem od srca! Posebno bavite li se šminkanjem drugih! Paleta je izvrsna za isprobavanje mnogih nijansi koje kasnije prema potrebi možete naručiti u većoj gramaži. 

Volite li kremaste podlge? Koja vam je omiljena? Kako vam se čini ova?


Love,
Ana

2 komentara:

  1. Mislim da bi mi ovo dobro došlo! :) Iznenadilo me što kažeš da je malo veća od dlana, uvijek mi se na fotkama činila ogromnom, kao da zauzme pola kofera. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja sam se iznenadila koliko je mala, ali je zaista dosta proizvoda!

      Izbriši