30. sij 2016.

OOTD: na tragu proljeća


U mojoj glavi nakon 1.1. počinje proljeće, posebno kada je vrijeme ovako toplo i ugodno. Obožavam rano proljeće i ugodno vrijeme koje nosi. A, iako uživam nositi pulovere, paše mi prelazak na laganiju odjeću. Ovog proljeća naglasak će biti na otvorenim ramenima i upravo takav jedan styling vam danas pokazujem. Kako sam ja trenutno ograničena odjećom u koju stanem, uz svoj outfit za inspiraciju sam napravila 2 galerije. Također, bilo je jako puno upita vezano uz veličine odjeće i samu narudžbu, pa sam i za to pripremila nekoliko savjeta.


SheIn bluza (link)
Traperice (H&M)
Baloner (Estare Culto)
Cipele (Parfois)
Nakit (Accessorize)
Sat (Avon)
Marama (vintage)

Ovo je bila moja prva narudžba na SheIn-u, ali ne i zadnja. Priznajem, bojala sam se neugodnog mirisa kada otvorim paket, krivo sašivene bluze, lošeg materijala, krivo naručene veličine. Zapravo, iz ovog kuta gledišta mi se čini da nisam vidjela ništa pozitivno, ali ponuda je toliko dobra da nisam mogla odoljeti.  Sretna sam jer mogu reći da nije bilo ničeg od navedenog i da sam ugodno oduševljena i krojem i materijalom i brzinom isporuke (10 dana). Na kraju vas čekaju praktični savjeti kako naručiti i na što pripaziti. 


Bluzu možete kombinirati uz uske traperice visokog struka (link) u tamnijoj boji, s cipelama na petu kao akcent cijelog styling. Ne znam koje su me više oduševile - žute (link) ili crno prozirne (link). Za dnevne kombinacije preporučujem tigraste balerinke (link). Velika torba boje konjaka u koju sve stane (link), a od modnih dodataka svileni šal kojeg ćete šarmantno prebaciti preko ramena (link). Hrpa narukvica u nježnim bojama koja će naglasiti zapešća (link) i tigraste naočale (link) koje će odlično pristajati uz balerinke istog dizajna. 


 Hlače na tregere ponovo su se vratili u modu prošle godine. Odlučite li se za svijetli, poderani model (link) ili one u  stilu '70-ih (link) nećete pogriješiti. Tigraste cipele u klasičnom modelu (link) ili balerinke (link). Ne zabravite na iznimno popularne okrugle naočale (link), akcentne narukvice (link) i genijalne ruksake. Mene je ovaj s Karlom oduševio (link), ali ne bi se bunila niti za desni, uzorka zmije (link). 

Savjeti za online kupnju odjeće!



1. Veličina
Ne, ne možemo vjerovati njihovim veličinama, jer u mnogim slučajevima ako nosite M, morat ćete naručiti S ili čak XS, a ponekad i L. Ova moja bluza je XS iako sam po našim standardima čisti M. Dakle, metar u ruke i vrijeme je za detaljno mjerenje. Nisam mjerila na sebi već sam za model uzela majicu u koju stanem. Svaki odjevni predmet (osim ako nije univerzalan) dolazi u rasponu od nekoliko veličina (najčešće S - XL). Klikom na svaku veličinu ili u opisu ćete pronaći mjere koje ćete zatim usporediti s vašim mjerama. 


2. Galerija
Većina predmeta ima galeriju koju kupci ili bloggeri sami uploadaju, ukoliko nema jednostavnim guglanjem ćete sigurno naići na neku sliku. Galerija vam omogućuje da vidite realno proizvod, jer znamo koliko znaju pogriješiti u promo slikama. 


3.  Komentari
Nešto s čime sam se jako vodila prilikom odabira. Posebno će vam dobro doći ako naručujte nešto u boji. 

4. Shipping i popusti
Shipping je besplatan iznad $30 (cca 230 kn). Prilikom registracije ćete na mail dobiti kod za 40% popusta (zbraja se s već postojećim popustima na odjeću) kojeg možete iskoristiti u roku od 30 dana. Ako vam se $30 čini puno, imate na umu da ćete za te novce dobiti 3-4 komada odjeće!  Paket će vam doći kroz 10-ak dana, osim ako ne nadoplatite bržu opciju.

Jeste li zamjetili nešto interesantno na njihovoj stranici?
Nadam se da sam vam savjetima pomogla!

*PR uzorak

Love,
Ana

2 komentara:

  1. Kakva je situacija s carinom? Do koje cifre možemo naručivati? Thanx na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez imalo problema, čak mi je u međuvremenu stigao i skuplji paket s druge stranice i bez pregleda. Kod carine sve ovisi sreći, jer ako je iznos veći od 160 kn mogu cariniti.

      Izbriši