29. lis 2015.

Nivea dnevna i noćna njega protiv bora



Možda geni nisu bili u puno stvari nakloni prema meni, ali jedna je stvar s kojom zaista imam sreće – a to su bore kojih je na mojem licu zaista malo. Osim nekoliko klasičnih okoloočnih bora koje ne možemo izbjeći jer ih stvaraju mimike lica, moje lice je bez bora. Ipak, prema dobro starom vjerovanju, borba protiv bora počinje s 25 g. godina kada moramo početi koristiti svoje prve Anti-age kreme.

Iako s vama neću moći podijeli rezultate da li su ove kreme napravile revoluciju na mojem licu, s vama ću rado podijeliti sve ostale njihove karakteristike.


Sjemenke grožđa se odavnina koriste u kozmetici jer su prepoznate kao učinkovite. Niveina dnevna i noćna njega protiv bora upravo u svom sastavu sadrži te sjemenke. Uz ulje sjemenki grožđa u noćnu kremu je dodan i pantenol.

Trebam li jednom riječju okarakterizirati obje kreme bila bi: hidratacija! Počela sam ih koristiti početkom 9 mjeseca kada moja koža najviše reagira na promjene klime i najčešće reagira upravo dehidriranošću. Prvih dana vidjela sam da mi je koža 'žedna' i da je kremu zaista brzinski upijala. Nakon nekoliko dana, kada se stanje stabiliziralo, koža je ostala hidratizirana, mekana na dodir i savršeno pripremljena za makeup.

Gledajući u teksturu, postoji velika razlika između dnevne i noćne kreme. Dok je dnevna lagane teksture, noćna je puno gušća, kakva se i očekuje od noćne kreme. Prozračna lagana dnevna krema odlične je teksture i lagano se umasirava i kao takva je odlična podloga za makeup. Takve teksture krema su osobno i moj favorit. S druge strane, noćna krema je gušća i bogatija, i iako mi često lice zna reagirati na noćne kreme zbog čega ih izbjegavam, na ovu nije bilo reakcije. Unatoč gušćoj teksturi,krema se lagano umasirava u lice i za 2 minute će se potpuno umasirati.    

Zbog dobrih gena ne mogu vam potvrditi da li me krema riješila bora ili ne, međutim, trebate li dobru hidratantnu kremu, svakako obratite pažnju upravo na ove kreme!

*PR uzorak

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar