1. srp 2014.

Proljetno-ljetni kozmetički favorit (video!)

Drage moje,

konačno kod mene novi video! Zadnjih mjeseci niti sam imala volje snimati, jer sam se mučila sa svjetlom i starim programom, niti sam imala inspiracije. Ovu subotu sam odlučila sve promijeniti i primit se posla. Uzela sam kameru u ruke i snimila čak 3 videa. Ohrabrila se i primila posla i naučila obrađivat video u novom programu. Oprostite mi, nije na vrhuncu, ali fali mi ipak još malo prakse.

U videu sam predstavila svoje kozmetiče, proljetno-ljetne favorite. Ispod videa ćete naći spomenute, a već recenzirane proizvode i linkove na recenzije. Javite mi svakako, želite li jedan ovakav video i sa nekozmeitčkim favoritima?



Batiste šamponi - recenzija
Artistry Essentials gel za pranje lica - recenzija
Philips VisaPure - recenzija
Lancome Ginefique - recenzija
NYX paleta - recenzija
Nashi Argan ulje - recenzija

Koji su vaši favoriti?
Love,
Maybe

1 komentar: