19. svi 2014.

Artistry Essentials njega lica

20140329_131219
Dugo, ali zaista dugo nisam se susrela s linijom za njegu lica koja mi se toliko svidjela i koju s guštom testiram kao što je Atistry Essentials linija za njegu lica.

20140329_131243
Gel za čišćenje lica je lagan, ali učinkovit. Namijenjen je mješovitoj do masnoj koži. Otklanja masnoću s lica, a istovremeno ga ne isušuje. Lice je mekano, glatko na dodir, uz prisutan osjećaj čistoće. Koristim ga uz VisaPure i odlično se zapjeni, treba ga zaista malo. Miris je nježan, osvježavajući, tek toliko da nije bez mirisa, a da nije agresivan.
Cijena: 150,19 kn/ 135 ml
20140329_131253
Tonik za lice. Već sam tisuću puta ponavljala da mi je od tonika puno draža opcija hidrolat lavande, ali ovaj put toniku dajem prednost. Tonik je u 2 faze koje se pomiješaju nakon što se potrese bočica. Tonika ostavlja dojam da mi je lice zaštićeno, dodatno njegovano i mekano. Nikada nisam imala osjećaj kao kod ovog tonika da nešto radi licu.
Cijena: 150,19 kn /200 ml
20140329_131310
Lonsion koji će hidratizirati vašu kožu je još jedan moj ljubimac u liniji. Iako izgleda jako guste teksture koja će se teško upiti u kožu, losion je lagan i jako se brzo upija u kožu. Iako imam mješovitu kožu i ona nekada zna biti suha. Ovaj losion nedostatak hidratacije rješava izrazito brzo. I ono najbitnije, ako ga nanesem navečer neće mi stvoriti kaos na licu do jutra, a ako ga nanesem ujutro izvrsna je podloga za makeup.
Cijena: 199, 13 kn/ 75 ml
Ambalaža je jednostavna, ali meni divna. Rozo lila boja, s nježnom zelenom bojom je dobitna kombinacija.
Kao činjenicu da cijeloj kolekciji dajem čistu 5-icu reći ću samo da ne želim počet koristit drugi proizvod dok ovu liniju ne potrošim. Što kod mene nije običaj, uglavnom na pola ambalaže skačem s linije na liniju.
Jeste li isprobali Atistry proizvode za njegu lica?
*PR uzorak
Love,
Maybe















Nema komentara:

Objavi komentar