23. ožu 2014.

NYX kremasta rumenila- Tricked & Natural

20140319_164924
Zadnjih dana su se zaredale recenzije rumenila na blogu. Šta ću kad ih toliko volim. Danas vam predstavljam 2 divna NYX kremasta rumenila. NYX je brend koji na žalost kod nas nije je slabo zastupljen, a ako i je cijene su više nego recimo u Srbiji. Tako da moja NYX narudžba dolazi iz Srbije, jer tamo ćete ova rumenila naći po cijeni od 35 kn.

20140319_164940
Ovo nisu moja prva NYX kremasta rumenila, već imam jedno od ranije. Recenziju Red Cheeks pročitajte ovdje. Kako je Red Cheeks postavio visoka očekivanja kod mene, istu stvar sam očekivala i sa ovim rumenilima. Dvije nijanse koje ću vam danas pred Trickled i Natural.
20140319_164955
Tricked je predivna breskvasta nijansa s shimmerom. Nijansa koju gledajući ih drugih kuteva vidite druge boje i nijanse. Ako ništa, ovo rumenilo uzmete da mu se divite koliko je predivno. Šalim seSmile Rumenilo je dosta masnjikavo bilo na površini, nakon što sam prešla površinu, tekstura je postala bolja. Srednje masna i puno bolja za rad, ali se ne suši s kožom, što je glavni problem kod oba ova sjenila. Trajnost me razočarala. Zaista, ovo rumenilo je nakon 4 sata počele blijediti na licu. Izdržat će 6 sati prije nego ostanu samo tragovi na licu. Nije loše, ali ja volim rumenila koja se ne miču cijeli dan s lica. Blendanje ovih rumenila nije problem. Predlažem vam blendajte malo po malo, kao i sva kremasta rumenila.
Ocjena: 3,5/5
20140319_165509
20140319_165502
20140319_165147
Natural je divna neutralna mat nijansa na licu. To je ona nijansa koju kao da nemate ništa na licu, a lice opet izgleda svježe. Njegova potpuna ljepota doći će do izražaja po ljeti, kada potamnim. Natural nijansa je potpuno mat, što me oduševilo. Također, kao i kod Tricked nijanse trebalo je skinuti gornji sloj da bi rumenilo postalo dobre teksture. Rumenilo daje nježan izgled licu i zaista izgleda predivno na obrazima. Trajnost mi nije vječna, ali puno bolje je prošao taj test od nijanse Tricked. Na licu je počeo blijediti tek nakon 6 sati.
Ocjena: 4/5
20140319_165538
Kada ova 2 rumenila uspoređujem s nijansom Red Cheeks vidim da je u pitanju različita tekstura, Red Cheeks se osuši na licu, a ovi  ostanu masnjikavi.
Cijena: oko 35/3,5g
Dostupnost: Alexander Cosmetics (Srbija), Danijel cosmetics (Osijek) i Šminka i to web shop.
Volite li NYX? Jeste isprobali njihova kremasta rumenila?
Love,
Maybe














4 komentara:

  1. Ja imam natural i glow i na prvu sam bila razocarana trajnoscu. Ali sam skuzila da moram nositi puder i fiksirati ga i onda staviti njihova kremasta rumenila ako zelim da mi duze stoje. Ako mi je bb krema kao podloga, kroz par sati ih nema.. (niki)

    OdgovoriIzbriši
  2. Posjetila sam NYX štand na Danima ljepote,ali sam ostala razočarana jer su stavili neku pregradu i morala sam žicati svaki tester tako da na žalost nisam uspjela ništa ni kupiti jer volim u miru pogledati što se nudi i što me zanima.Tako da nemam ni jedan NYX proizvod. A i cijene su kod nas skuplje nego u Bosni i Srbiji.Šteta,preostaje mi online naručivanje ili u Tuzlu kod Makeup Arene na izlet ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bila sam u Osijeku,slobodno sam mogla gledati svaki tester i nema pregrade?

    OdgovoriIzbriši