22. ožu 2014.

Wet n Wild Ultimate brow kit

20140210_112536
Neke proizvode prvo ne volite, pa se svađate s njima i onda od jednom kliknete. Pogađate, to je moja povijest s Wet n Wild Ulitimate brow kitom.
Meni, koja imam fetiš na proizvode za obrve, ovaj set je bio dobrodošao. Ali, naša ljubav nije krenula na prvu. Naime, prvo nanošenje izgledalo je kao da se dijete igralo s mojim obrvama. Ova sjenila za obrve su strašno pigmentirana i zaista treba s njima lagano.

20140210_112635
Drugi pokušaj sam pretjerala s obrubljivanjem. Rezultat su opet bile nerealne obrve. A ja volim imitirat prirodno. Tek treći pokušaj je dao rezultate. Ova sjenila su zaista, ali zaista pigmentirana. Kada ih nanosim, potrebna je lagana ruka i tek malo sjenila na kistu. Dovoljno je lagano utapkati kist u sjenilo i onda sa njime iscrtavati obrve. Voskom za obrve ćete ih fiksirati. Vosak nije premekan tako da lagano fiksira a ne zamasti obrve. Također, kod ovog seta preferiram nanošenje 2 x. prvi puta ocrtam obrve i uvijek je previše sjenila. Kistom za obrve izblenda i maknem višak i onda ponovo i crtam ostatkom koji je ostao na kistu.
20140320_084106
Nakon što sam se sporazumjela sa sjenilom, moglo je početi i njegovo testiranje. Ugodno me izenadila trajnost. Kako ne stavljam bazu na obrve, uvjerila sam se da sjenila ostaju na obrvama i do 12 sati. Što me ugodno iznenadilo.
20140320_084536
Set je praktičan zbog veličine. Mala kutijica u kojoj se nalaze 2 nijanse sjenila za obrve, vosak za obrve, kist, mala pinceta i ogledalo. Ugodno iznenađenje je što je sve upotrebljivo, čak I ovoj mini verziji. Sjenila su tamno i svijetlo smeđe. A činjenica da u ponudi postoji samo ova mogućnost nijansi me razočarala. Dakle, ili vam paše ili ne.
Wet n Wild kozmetika je dostupna u pojedinim dm i Accessoires trgovinama čiji popis možete naći ovdje.
Iako se meni set na kraju svidio, veliki minus je samo jedna dostupna nijansa.
Cijena: 23,90 kn
Ocjena: 4/5
Što se isprobali od Wet n Wild komzetike? Koji je vaš omiljeni proizvod za obrve?
Love,
Maybe
*PR uzorak















2 komentara:

  1. Ovo moram isprobati. :)
    Trenutno koristim jedan njihov ruž koji je zaista odličan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju jedan divan crveni ruž koji ja nikako ne mogu uhvatiti i nikako da ga kupim. A svi samo hvale njihove ruževe.

      Izbriši