21. srp 2012.

Rouge Bunny Rouge, Too Faced & Glossybox

Zadnjih dana sam i kupovala i dobivala i kako to obično biva pretjerala pa dio stvari nisam ni slikala što sam kupila (jer sam zaboravila). + na moru sam i mozak mi je doslovno „na paši“. Kupanje, druženje, kupanje, druženje, …. P1190361 Jučer mi je stigao paket Rouge Bunny Rouge kozmetike. Srećom se naš plan za put na more sa 6 pomakao na 10 ujutro pa smo se poštar i uhvatili. Iz nekog razloga rijetko kada gledam količinu proizvoda, šokirala sam se kad sam shvatila da RBR ima izrazito malu količinu. P1190362U paketu sam dobila duo sjenilo (nijansa: C MAJOR-a MINOR), Joys&desires (sjajilo i rumenilo, nijansa: Rumba-cubana #019), tuš za oči (anthracite #048), Kiss elikxir lip balm i Sweet excesses Glassy Gloss (sweet soufle, #060). P1190363Sestrična me iznenadila Glossybox-om<3 Zašto mi to još nemamo? U paketu su 3 proizvoda, meni nepoznate marke, ali kako je ona rekla fantastični su. Njemačka preparativna kozmetika Tautropfen i Annemarie Borlind. U paketu mini gel za tuširanje, full size maslac za tijelo i noćna hidratantna krema. P1190365P1190367Sephora se zatvara. To već znaju i ptice na gani. Obavila sam svoj shoping u njoj i sumnjam da ću se vraćati. Too Faced paleta „Liquif-eyes shadow collection“ uz koju se dobije prozirni tuš pomoću kojg sva sjenila postaju i tuševi (129 kn).P1190383 Nisu sve nijanse uspjele realno. Ova slika je čisto prvi pogled. Sutra nastavljam sa fotkanjem palete dok ne uhvatim realne nijanse, ovake su više odprilike dobro pogođene!P1190384Kremasti bronzer, nešto o čemu sam već dugo razmišljala. Bronzera imam za 3 života i nije mi uopće bio neophodan, ali divan je.P1190410U žaru slikanja (koje btw poprilično zabavlja susjede, jer me ima suda oko kuže ne bi li dobila realnu nijansu) mi je bronzer pao u ružmarin. Sa njim u paketu dolazi i četkica. Naravno, još ništa od toga nije isprobano. Cijena je 99 kn.P1190414Ono što još nisam slikala a kupila sam još je Too Faced baza za kapke Shadow Insurance (lemon drop, žuta koja bi trebala smanjiti diskoloraciju). Cijena je ista kao i prije oko 120 kn. Malu Wilz transparentni puder (oko 130 kn) i Avon glimmerstick chromes olovka za oči (Mocha flash, cjene se ne sjećam).

Sada dolazi vrijeme kada prestajem kupovati a počinjem recenzirati.

Šaljem vam veliku pusu i ako imate želju da sa nekom recenzijom ubrzam slobodno pišite:-)

Love,

Maybe

Broj komentara: 14:

  1. Bas je lepa ta Too Faced paletica. :] I ja sam narucila Avon Glimmerstick u istoj nijansi, nadam se da ce mi odgovarati i da se ne sija previse. :3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene su boje oduševile a kad sam vidjela da sa njom ide i tuš, nisam niti sekunde razmišljala!

      Izbriši
  2. ODLICAN shopping!jedva cekam recenzije,bronzer me posebno zanima jer sam ga mjerkala i neckala se i na kraju uzela candelight-one sljoke me zacarale xD
    i ja bi da kod nas ima glossybox ili bilo kakav drugi box :S

    p.s. uzivaj na moru :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je candelight bio malo preveć šljokičast a kremasti bronzer sam dugo pikirala:-) I ja se nadam glossyboxu:-)

      Izbriši
  3. sephora :(

    aa divno je sve :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj ja bi te sve stvarčice! <3 Moraju snizit TF i Benefit, moraju!!!!!! ;P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, još su uvijek bezobrazno skupi! Barem setove od Benefita da spuste

      Izbriši
  5. Uh, kako sada želim tu Too Faced paletu, a u radnji me uopšte nije zainteresovala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nije njihova klasična pa nije interesantna¨!

      Izbriši
  6. Paletica me najviše bode u oči iako je i ostalo divno :)

    OdgovoriIzbriši