21. srp 2012.

LUSH Emocionalna Briljantnost

Lush_EB_kolo
Vjerujem da ste kod blogerica već čitali o eventu koji nam je Lush priredio u četvrtak, a vjerujem da ste i pročitali da je upravo danas lansirana ova makeup linija. Volim Lush i već su me prve promo fotke zainteresirale. Čekala sam danima neku veću novost o svemu i nikako da nas obavijeste. I onda je došao mail sa pozivnicom za event. Nitko sretniji od mene:-)
P1190290
Lush u Petrinskoj bio je premali za nas znatiželjne da saznamo koja je priča.
 P1190304
Divna Ana nam je puna razumijevanja svima pojedinačno ponavljala priču o Emocionalnoj briljantnosti. Kao i sve velike ideje i ova je došla spontano. Suosnivačica Lusha i izumiteljica Emocionalne briljantnosti Rowena Bird je shvatila da odabir njenog ruža ovisi o raspoloženju. U razgovoru sa prijateljicama i psihoterapeutkinjom Lady Helen Kennedy (i naravno hrpe istraživanja) povezali su boje i raspoloženje.
P1190303
Rezultat svega je što danas imamo veliko kolo, sa 30 boja, kojeg moramo zavrtjeti i odabrati 3 boje koja nam prve zapadnu za oko. Svaka boja ima određeno značenje i odgonetava našu podsvijest.
        
Prva boja predstavlja našu SNAGU ili SLABOST, druga što naša PODSVIJEST treba a treća naš TALENT. Moram priznati da je mene točno pogodilo.
P1190355
Prva boja koju sam izabrala je sreća za koju mi je Ana rekla: da je to dobro jer u svemu vidim sreću i pozitivu, no s druge strane može biti loše jer ukoliko ljudi oko mene nemaju to, iz ljubomore mogu mrziti.
P1190354
S time se potpuno slažem. Podsvijest mi traži perpsektivu, jer sam trenutno u definiranju nekih stvari tako da možda to nije najbolja riječ ali svakako vuče onome u kojem sam ja trenutno stanju.
P1190352
Moj najveći talent je kontrola. I kada otkrijem svoju perspektivu moći ću potpuno „zavladati“ svojim talentom što će dovesti do moje potpune sreće.
P1190313
Super mi je ideja sa kolom i biranju boja prema emocijama. Šteta što ga nema za kupiti u slobodnoj prodaji. U ponudi je 30 boja koje su podijeljene na tuševe, sjenila i ruževe. Možete odabrati 3 tuša npr. ili kao ja sjenilo, tuš i ruž. Svi proizvodi su veganski. A cijena svakog proizvoda je 174 kn.
P1190359
Kako sam jučer stigla na more nisam se stigla još poigrati sa proizvodima, no tekstura mi se sviđa. Posebno me oduševio tuš kojeg nije bilo nimalo lagano skinuti sa ruke nakon swatchanja.

P1190336
Eventu se pridružio Juraj, naš jedini muški beauty bloger, kralj parfema. Drago mi je da smo se konačno upoznali,jer je divan! A pomogao mi je i izabrati parem:-)
Proizvodi su od danas dostupni u svim Lush prodavaonicama na svijetu .-) Jeste li već zavrtili kolo?
P.S. Danas će moj blog (nadajmo se) na makeover a prije toga očekujte još jedan post sa zanimljivim novitetima u mojoj makeup kolekciji:-)
Love,
Maybe



















2 komentara:

  1. Kao što sam već rekao, hvala na tome :) Kada se vratiš se vidimo opet! :)

    Juraj

    OdgovoriIzbriši