7. lip 2012.

FOTD romantični makeup

Danas sam konačno uhvatila vremena snimiti video s mjesečnim favoritima. Sutra će biti vani. 6 mjesec je, ispiti su se zakuhali, sljedeći tjedan imam 6 komada. Bit će napeto, ali zato sam idući vikend na moru na zasluženom odmoru. Jedva čekam umočit noge u more i dobro se isplivati. Zbog toga ću na žalost propustiti druženje blogerica u organizaciji ItGirl, ali šta ću, dogovor je dogovor. A i vikend na moru se ne propušta, jel tako?

CAM_0281

Makeup sam radila za video s favoritima. Zadnjih dana sam u romantičnom raspoloženju, pa čak i kosu svakodnevno kovrčam na figaro, da nije dosadno ravna.

CAM_0285

Zadnjih tjedana sam postala opsjednuta sa PhotoScape programom za obradu fotografija, pa se nekad zaigram u želji da pokažem realniju sliku pa ispadnem bijela kao na donjoj slici.

CAM_0286 

Proizvodi koje sam koristila su:

Makeup Geek sjenilo „cinderella“

UD Naked „smog“

BeYu Catwalk trio paleta #04 (najsvjetlija nijansa) - link

Illamasqua medium pencil „Sorceress“ (oči i obrve) – recenzija i swatch

Max Factor False Lash Efefkt 24 hours maskara – recenzija i swatch

Lancome Teint Idole Ultra 24 #045 – recenzija i swatch

Mali Wilz cammuflage stick #02,#08,#11

ARTDECO Perfect Teint Concealer #6

Malu Wilz Moisture Lip Color #15

Sada vas pozdravljam. Idem na roštilj sa dragim mi ljudima. Volim naše roštilje, spontani su (dogovor uvijek padne u pola 8 navečer dan prije neradnog dana, pa je panika kupovanja mesa). Volim sunčane dane provodit u prirodi, jer tako najbolje punim baterije.

Ne zaboravite sudjelovati u darivanju i osvojiti poklon bon na web shopu DaLjepoti.hr ili paket Elancyl koji sadrži Elancyl Cellu Sllim gel protiv celulita, sportsku torbu, veliki ručnik i kozmetičku torbicu!

Uživajte u predivnom danu!

Love,

Maybe

Broj komentara: 10:

  1. Baš ti dobro stoji romantični make up.
    Jako mi se sviđaju nijanse koje si isprobala pa ću pokušati napraviti nešto slično prvom prilikom.

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo izgledaš...paše ti taj romantični make up :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijep romantičan look, sviđa mi se! I veselim se mjesečnim favoritima! :) Lijepo se zabavi na roštiljadi, pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, romantično i lako za nositi! Mogla bih čak probati rekreirati ovo ako uhvatim vremena!
    Ana lijepa kao uvijek! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam moje ljepotice na divnim komentarima!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao. baš si mi slatka. Jednostavan romantični make up. Upravo ono što mi je bilo i potrebno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja naprosto ne mogu vjerovati koliko dobro tebi stoje tako romantične kombinacije, i zemljani tonovi. Da me krivo ne shvatis, stoje ti i druge boje, ali naprosto nekako s tim bojama nekako posebno zračiš.
    Bas kao da su to tvoje boje, koje volis i sa njima se osjecas potpuno.
    I slikice su ti bas krasne! :)

    OdgovoriIzbriši