1. lip 2012.

Elancyl Cellu Slim - UPDATE giveaway


Prije nekoliko mjeseci sam bila prozvana na predstavljanje nove Elancyl Cellu Slim gela protiv celulita.  Kako do sada nikada nisam koristila nikakvu kremu protiv celulita nisam ni znala što očekivati.

Veliki plus ovog gela je što se ne mora umasiravati, jer bi inače momentalno odustala od nje. Ujutro, nakon tuširanja je dovoljno namazati se na području koje je napadnuto celulitom.
Mana, barem meni je što se mora nanijeti ujutro nakon tuširanja. A kako imam drugačiji ritam to je značilo prilagoditi se cijeloj priči ne bi li isprobala ovu kremu. A druge strane, gel se stvarno brzo upije i navečer, nakon što se ponovo istuširate ne morate  ju ponovo nanositi.
Kaže da rezultate daje za 7 dana, ja sam joj dala 14. Celulit se je u velikom mjeri povukao i vidljiv je tek kada se stisne koža, no i oni sami kažu da se najbolji rezultati postižu vježbanjem i ovom kremom.
Gel sam koristila i na predjelu trbuha i otopio je jedan dio masnoći, ali opet treba (redovite) vježbe da bi se sve učvrstilo.
Ambalaža je praktična, sa pumpicom koja daje optimalnu količinu za jednu nogu.
Cijena je 250 kn za 200ml. I možete ju kupiti u ljekarnama.



Obzirom da Elancyl potiče vježbu, u suradnji sa Elancylom sam vam spremila malo darivanje. Osvojite torbu za vježbanje, ručnik i malu kozmetičku torbicu + gel Elancyl Cellu Slim koju vam daruje Elancyl!
Pravila su:
1.       Ispunite formu
2.       Napišite valjanu email adresu
3.       Pratite Elancyl na Facebooku i napišite pod kojim imenom
Pobjednika/cu ću izabrati preko Random.org
Zbog promjene darivanje je produženo!!!
Darivanje traje od 1.6. do 11.6.2012 do 23:59
Otvoreno je internacionalno
Pobjednik/ca ima 48 sati da odgovori na mail inače biram novog pobjednika/cu!
Sretno svima!

*PR uzorak

Love,
Maybe


4 komentara:

  1. pratim već duže vrijeme E. obožavam njihove proizvode, savršeni su.
    Sviđa mi se to što ne govore ma nemorate ništa samo se mažite i nestat će celulit nego kaže malo vježbanja malo "mackanja" kremom i rezultati će doći

    OdgovoriIzbriši
  2. prijavljena a kremaide na moju wish listu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo želim već duuuuužee vrijeme! ODLIČNO!

    OdgovoriIzbriši