14. lip 2012.

FOTD blue orange

CAM_0321

Prije nekog vremena dobila sam dvoje predivnih trepavica iz kkentarhk-a. Prve su one famozne od ptičjeg perja kod su posebne same po sebi. No, ove su se ipak ispostavile kao moja ljubav. Toliko jednostavne a toliko efektne na očima da ih morate obožavati.

Kralježnica im je nešto tvrđa od perjastih trepavica, no na moje veliko oduševljenje nije pretvrda i zaista se namjeste bez imalo problema.

Post ima milijun slika, pa… pripremite se…. Na kraju pročitajte proizvode koje sam koristila!

 CAM_0300

 CAM_0302

 CAM_0303

 CAM_0309

 CAM_0319 

Proizvodi koje sam koristila:

Kryolan pologa u nijansi Ivory – recenzija i swatch

Illamasqua Concealer #cc135

Primark Electric blue olovka za oči

Urban Decay 15 annyversary paleta sjenilo u niijansi Deep end – recenzija i swatch

Eveline tuš za oči u crnoj boji

Ingrid crna olovka za oči

Catrice bijela olovka za oči #040 White – recenzija i swatch

Illamasqua medium pencil u nijansi Sorceress – recenzija i swatch

Trepavice by kkcentarhk su FE220 i cijena im je 4.22 $ Upotrijebite li kod maybesnewstart uštedjet će te 10%!!!!

Lajkate li ovakve neobične trepavice?

Love,

Maybe

Broj komentara: 5:

  1. odlicno izgleda kombinacija!!

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasne su i baš ti super stoje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si to lijepo napravila! Trepavice su baš dale onaj divan osjećaj cijelom mejkapu! :)
    Izgledaš ko one filmske dive iz 1930ih :)
    <3

    OdgovoriIzbriši