8. svi 2012.

FOTD #2

Nedavno mi je poštar opet donio kkcenterhk trepavice.  Kad sam izabila koje želim ove, sa pravim perjem su mi se momentalno svidjele ali nisam znala da će u starnosti biti toliko divne!
CAM_0165
Zadnjih dana sam opsjednuta sa filterima u obradi fotografije pa eto jedne filtirane slike!CAM_0051 Trepavice su mekane,gipke, lako se nanose, dovoljno kratke da se ne trebaju rezati (što bib io grijeh) i preugodne za nositi. Ne morate se brinuti, očišćene su i nemaju nikakvog mirisa:-)
CAM_0042 Za makeup sam koristila e.l.f. paletu 100 sjenila, koju :sramim se: sam koristila prvi put od kada sam ju uzela! Dodatak je bila samo bijela Catrice olovka.
CAM_0060
Dodatak podlozi je samo iskonturirano lice i ocrtane obrve.
CAM_0083
Znam, to nisu trepavice za svaki dan, ali su savršene!
CAM_0042-horzCAM_0068-vert  Njihova cijena je 4,22$ (+ shiping)! No možete ih kupiti sa 10%popusta ukoliko iskoristite kod specijalno naprvaljen za moje čitatelje: maybesnewstart
Kasnije će na blogu biti objavljen jedan makeup napravljen na modelu:-)
P.S. Ovaj post možete pogledati i na ItGirl! Prijavite li se preko ovog linka dobivate 10 bodova dobrodošlice! Skupljajući bodove kupuje stvarčice u ItGirl shopu! Pišite, družite se, sakupljaje bodove!
Love,
Maybe

4 komentara:

  1. Trepavice su mi postala opsesija. Definitivno cu narucit i takve. *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. super mi je tvoj look,stvarno lijepo izgleda.
    ali imam jednu kritiku : pripazi malo na post dok ga pišeš jer ima puno pravopisnih grešaka ;)
    pusa, nadam se da se ne ljutiš

    OdgovoriIzbriši
  3. stvarno su stvorene za neki preludi dramatic look,ali majke ti,nikad to ne bih stavila na sebe :frikkojisegrozipticaiperja: :D

    OdgovoriIzbriši