15. lip 2012.

AVON Solutions Perfect tone krema za lice

Vrijeme je za još jednu kremu iz Avon Solutions kolekcije.

 IMG_2585 

U Avonu kažu za nju:“ Ova posvjetljujuća krema je formulirana sa mješavinom duda koji posvjetljuje pigmentaciju i sprječava nastanak melanina. Staračke mrlje i diskoloracije su manje, a koža tena glatka i hidratizirana.“

IMG_2586

Moj dojam u mjesec dana korištenja. Lice mi je postalo ujednačenije, ali moje nepravilnosti po licu su minimalne. Oko očiju, gdje je zaista problem sa pigmentacijom nije puno napravila. S druge strane, hidratizira kožu i ekspresno brzo se upije te ne ostavlja nikakav masni film. Taj dio svakako lajkam.

Ne mogu reći da me ova krema pretjerano oduševila, da biram ipak bi prednost dala

Dodatan plus za kremu je SPF 20.

IMG_2588

Što očekivati- ukoliko imate manjih gore navedenih problema, vjerujem da bi mogla. U suprotnom tražite dalje. No, ako tražite hidratantnu kremu, ova je sasvim solidna!

Cijena u aktualnom katalogu je 65 kn.

*PR uzorak

Koja je vaša omiljena na dnevna krema?

P.S. Dok ćete vi ovo čitati ja ću biti na putu za more.-) Tako da ću na sve vaše komentare odgovoriti tek u ponedeljak! Uživajte u vikendu ljepotice:-)

Love,

Maybe

2 komentara: