14. lis 2011.

Casual Friday: crno rozi smokey

Drage moje,

danas mi je ludi dan. Cure na FB znaju za moje dogodovštine sa carinom jutros, ali sad sam se smirila pa neću ponavljati! Samo ću reći da me Sigma iznenadila sa predivnim Synthetic Precision Kit i sa F86 :-), o njima sam pisala ovdje.Nisam imala pojma da mi dolazi pa je zato iznenađenje bilo još veće! Recenzija dolazi jako brzo:-)

A sad make-up. Eleonora je među ostalim curama zaželjela ovaj make-up i kako je ona imao jako puno lajkova na Fb, odlučila sam ga napraviti prije drugog, već dogovorenog make-upa.

page 

make-up by Ana Mandekić

Ako trebate ideju za make-up za ovaj vikend, mislim da bi se ovaj make-up mogao mnogima svidjeti!

Hvala vam što se svartili!

Nadam se da vam se svidjelo!

Želim vam ugodan vikend!

Love,

Maybe

3 komentara:

  1. Odličan i brz tutorial :)
    Jedva čekam tutorial sa novim kistićima

    OdgovoriIzbriši
  2. ljubomorna sam :D
    odličan look, predobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši