15. lis 2011.

1. bday GIVEAWAY!!!!!!

This giveaway is open international, so please be welcome translate and enter!

Za točno mjesec dana ovaj blog će proslaviti svoj prvi rođendan!!!! Wooohooo! U samom početku nisam bila sigurna da će se to dogoditi, jer nije bilo lako, ali zahvaljujući vašim klikovima na ovaj blog ja sam dobila s vremenom sve jaču i jaču želju za pisanjem!
Zadnjih 3 mj sam razmišljala o ovom darivanju i smišljala što vam želim darivati…i muku mučila sa time! A onda, mi je palo na pamet, to mora bit nešto što mi se jako svidjelo u ovoj godini, a to je SIGMA!!!! Obožavam njihove kistove, već ih imam oko 30-ak i mislim da neću stati na tome! No Sigma ima još nešto zanimljivo a to su palete sjenila!
giveaway
Zato sam odlučila darivati vam po VAŠEM IZBORU 1 Sigma set kistova (U VRIJEDNOSTI 49 $) po vašem izboru i 1 Sigma paletu sjenila (po vašem izboru)! A kao Sigma šalje u cijeli svijet, darivanje je otvoreno internacionalno!!!!! I naravno, plaćam shipping!

Darivanje u potpunosti financiram ja, jer sam smatrala da je ovo moje darivanje i moj blog i moja godišnjica i vi ste moji čitatelji i da vam se moram ja zahvaliti a ne netko tko vas uopće ne poznaje!

Molim vas, ispod pitanja, pročitajte objašnjenje pitanja!
Darivanje traje od 15.10.2011-14.11.2011.
do 25:59 (+1)
Pobjednika ću izabrati preko
random.org
i
objaviti 15.11.2011. u 13.07
u vrijeme kada je objavljen moj prvi post!

SRETNO SVIMA!
LOVE,
MAYBE




Broj komentara: 16:

  1. Divni pokloni, hvala Maybe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sretan rođendan! I predobar giveaway! O.o cure sretno!

    OdgovoriIzbriši
  3. hej meni nikako neće da prikaže na tvom zidu objavu na fb-u. već sam desetak puta pokušavala. :\

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma super si :) Čestitke na prvom rođendanu i svaka čast na ideji za giveaway :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na godišnjici bloganja i želim ti još puuno lijepih blog rođendana. :):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. sreatn rođendan! ispunila upitnik i poslala a dalje kako bude!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam! I stvarno savršen giveaway. Sretno svima.^^

    OdgovoriIzbriši
  8. Thank you very much girl and Happy Birthday to your blog!! Greetings from Greece :) x

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi from Romania!
    Thank you and Happy Birthday to your blog!

    xoxo

    miha

    OdgovoriIzbriši
  10. sretan rođendan blogu i puno sreće meni u darivanju :PPP

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično darivanje, svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  12. entered. Thanks for the giveaway. XoXo

    OdgovoriIzbriši
  13. Ucestvovala :)
    Ovo je zaista zaista sjajno darivanje !
    Cestitam na rodjendanu, na ovom potezu, i zelim mnogo lepih boja i novih, uzbudljivih proizvoda ! :)

    OdgovoriIzbriši