13. lis 2011.

Illamasqua Pure pigment - Furore

Da je otvorena Illamasqua u Zagrebu ne moram spominjati jer to već znaju i ptice na grani, no ipak imam potrebu i ja reći 2,3 riječi o njoj.

 CAM_0068   

Kad je otvorena trgovina svi su uzbuđeno pričali o njoj, posebno o njenom unutarnjem uređenju. No, iskreno, ne znam šta je ljude toliko oduševilo. Prostor je lijepo uređen, bez daljnjega, ali ništa tako specijalno da bi ostala bez teksta. Da je to stvar što sam se stvarno naputovala pa i nagledala svakakvih trgovina ili je stvar što sam dovoljno upućena u dizajn pa me rijetko šta ostavi bez teksta, ne znam, ali nije mi ništa toliko specijalno. Crno uređen dizajn ormarića i pultova, sjajnih ploha i sve daje dojam kružnog oblika. I na pultovima štandovi sa proizvodima.

CAM_0075

 

A sada dio koji me oduševio – uslužnost. U trgovini nećete naći 2 prodavača, već 3,4 koji će se maksimalno potruditi oko vas. Meni je odmah, ne doslovno odmah, ali nakon minute prišao Illamasquian Britanski vizažist koji je došao na tjedan dana u Zagreb u pomoć. Nakon što sam mu rekla koju nijansu sjenila/pigmenta tražim odmah me odveo do štanda sa pigmentom i pokazao mi koji bi bio idealan za mene. Nakon toga mi je pokazao još nekoliko zanimljivih pigmenata, popričali smo o Zagrebu i Londonu, dali smo si preporuke što pogledati u gradovima i ja sam otišla iz trgovine sretna i lakša za 145 kn:-)

CAM_0070

Osim na uslužnosti, veliki plus ide i što je katalog PREVEDEN na Hrvatski!!!! Kako se često susrećemo sa činjenicom da naši uvoznici samo uvezu kataloge, a nikad ih ne prevedu, ovo je kod mene izazvalo pravo oduševljenje.

CAM_0073

A sada pigmentić! Furore je predivan breskvasto nude pigment sa puno shimmera, ali ne pretjeranog već dovoljnog da se ne radi o „dosadnoj“ nijansi i da ga možete koristit za sve prilike. Ovu nijansu sam ciljano tražila već duže vrijeme za šogoričin make-up za vjenčanje. Mislim da će u kombinaciji sa tamnijom mat rozom nijansom biti savršen i baš ono što sam zamislila.

Nanosi se izrazito lagano, potrebna su 2 sloja za njegovu punu ljepotu,a o trajnosti vam ne znam puno reći jer sam ga tek jednom koristila a i uvijek nanosim bazu na kapke.

CAM_0069

Njegova cijena je 145 kn i dolazi u količini od 1,3 g što je zaista puno. Znam da je cijena visoka, ali ako usporedno sa olovkama za oči koje su suludih 100 kn, pigment je prava sitnica! Što se ostalih cijena tiče, već ste ih manje-više sve pročitale na ostalim blogovima. Njihova poznata i hvaljena podloga „skin base“ je 250 kn, ali ostale cijene podloga su oko 200 kn. Nije nenaplativa i svakako vrijedi tih novaca. No, opet napominjem, suluda je cijena olovke, posebno kad znamo da je to nešto što se stvarno brzo troši, posebno ako ste ko ja pa da ju svaki put šiljite.

Dizajn je minimalistički, profinjen i divan, ali da se poklopac malo lakše otvara ne i se bunila!

Na kraju da rezimiram. Svakako preporučam. Kvaliteta opravdava cijenu!

Koji je vaš ulov u Illamasqui? Planirate li šta uzeti?

Nadam se da vam se svidjelo!

Hvala što se svratili!

Love,

Maybe

Broj komentara: 7:

  1. Ja planiram svakako nešto kupiti, ali vjerojatno tek idući mjesec kad se odlučim kaj mi stvarno treba... otkad sam počela pratiti par make-up blogova moja potrošnja na make-up se drastično povećala, ali šminkanje baš i ne toliko tak da je vrijeme da se obuzdam :D ;-))

    OdgovoriIzbriši
  2. treba biti pažljiv, lako je pretjerat, ja najbolje znam :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se sa svime...mene je pak 'zaskočila' super otkačena vizažistica iz Glasgowa s lila kosom...totalno super neka curka, užasno je bila draga sve mi je pokazala kaj me zanima :)) rekla mi je curka kaj radi tam da su sad sve 4 vizažistice odjednom da rade dok je još friško otvoreno, da će kasnije raditi po dvije, al da su sve obrazovane za vizažista da nisu kao samo prodavačice tak da kao ak ću trebat pomoć oko nijansi(zanimalo me zbog pudera da mi pomogne sa nijansom :)) da će mi one to riješiti :)
    ja pikiram neko kremasto rumenilo i kremasti pigment Androgen :))

    Jedino mi nije znala reći da li ove stvari koje su kao dio kolekcije da li su LE ili će ih biti i kasnije u prodaji??

    OdgovoriIzbriši
  4. stvarno nježna boja :) meni je rasvjeta kod njih dobra jer zapravo vidiš nijanse i boje onako kako doista jesu. U ostalim dućanima si ni kožu ne vidim kamoli da izaberem pravu boju pudera :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nijansa je predivna! :)
    Ja cu skoknuti sljedeci tjedan po puder, zasad nemam nikakvih posebnih zahtjeva za kupnju. :D

    Stedim za Luj torbu, pa je sad sve ostalo manje vazno. :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja padam na njihova sjenila u onim divljim bojama, iako je i ovaj pigment predivan, no nažalost još nisam imala priliku skoknuti u Zg da se s nečim počastim :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislila sam da si ti bila na otvorenju. Pigment se čini lijep, ali nekako sam više očekivala za 150kn. Morat ću to poći osobno provjeriti sve :D

    OdgovoriIzbriši