10. velj 2011.

Valentine's make up (tutorial!!!)

Bok drage moje,
kako ste mi?

Prije nego krenem, malo podsjetnik, do ponedeljka još možete sudjelovat u mom darivanju. Kliknite ili na sliku sa strane ili ovdje.  Ako vas sreća ne nađe na ovom darivanje, ne budite žalosne, jer krajem mjeseca Dijana i ja za Vas organiziramo jedno veliko darivanje!
Kao što sam obećala evo i tutoriala za Valentinovski make up. Naravno da ga možete koristiti u svim prilikama, ali kako je uglanom rozi,  nazvala sam ga Valentinovski. :-)



Već sam milijun puta isticala da volim smeđe nijanse na očima, dok roze zaista rijetko koristim (osim na drugima), no moram priznati da mi se svidio rezultat. A kako ja kad krenem nešto snimati ili se šminkati u svakodnevnom životu nemam neki cilj koji želim postići već jedostavno pustim mašti na volju (ne znam dal sam se na isti način sa istim bojama našminkala više od 2 x u životu, nakon što sam naučila koristit sjenila), nastala su 2 tutoriala.



Meni se sviđaju oba, u početku sam mislila da mi je drugi draži, no ispostavilo se da su mi oba dobra. Nako videa sljedi popis korištenih proizvoda i swatchevi istih!



Koji se vama više sviđa?

Proizvodi koje sam koristila/ Product I use:

Lice/ Face:
Avon antistres fundation (Creame),swatch
MAC SFC (NW 25)

 1. make up -
Oči/ Eyes:



Sleek palette, Good girl (1. Meringue, 2. Lychee, 3. Candy Floss)
Avon 8u1 palette (Smokey eyes)


Pigment (liner) - LaurEss (Meditation)
Look by bipa (black pencil)

Obrazi i usta/ Cheeks & lips:



Bourjois (16 Rose)
NYX pencil (922 Baby lips)
NYX lipstick (504 Harmonica)

2. make up - 


Oči/ Eyes:



Sleek (Sunset palette)
Sleek (Good girl palette, Candy floss)
Avon

Usta/ Lips:



Catrice pencil (LE, Royal Red C01)
Catrice lipstick (210, Pink rose)

Broj komentara: 14:

  1. Hehehehehe pa sjajna si !!! BRAVO!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo, super ti stoje oba looka!

    OdgovoriIzbriši
  3. jepo, jepo... ali prvi look mi se malčice više sviđa :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala draga, puno si mi pomogla sa time!

    OdgovoriIzbriši
  5. i meni se prvi malo više sviđa, iako ti oba odlično stoje!

    OdgovoriIzbriši
  6. baš romantično! :-) btw, jako mi sličiš na sadru bullock. :-) jel ti to već netko rekao?

    OdgovoriIzbriši
  7. ahaaaa, ima nećeg u ovom šta enči kaže :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam! Definitivno ste mi pomogle! Je Enci, govorili su mi, ali ja i dalje ne vidim sličnosti! A ni moj dragi! No u svakom slučaju, hvala na komplimentu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakva ljepotica! :)) Supe ti stoji ova roza! Kiss

    OdgovoriIzbriši
  10. Super!! Baš romantično ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. super ti je blog!:)

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala vam drage moje!

    moram priznati da sma se i ja iznenadila koliko mi se sviđa roza na očima i baš šta dOva kaže koliko je romantična! još samo da me dragi van izvede!

    Jovana dobro mi došla!

    OdgovoriIzbriši