12. velj 2011.

Something purple & tape nail

Bok drage moje,
kako ste mi?

Kod mene je malo ludnica, tako da je ulet vrlo kratak!
Juler sam htjela snimiti jedan tutorial po naruđbi. Naime, moja draga I. me zamolila da napravim jedan ljubičasti make up u koji sam trebala dodati i sive i/ili crne. I napravila sam, no kad sam išla obradit video, dočekao me šok i nevjerica - sve je bilo mutno! Tako da je I. dobila samo završene slike i opis. A evo i kako je ispalo!





A neki dan sam radila tape noktiće. Nakon samo sat i pol evo noktića! Ubile me trakice i reckanje istih!
Ali rezultat mi je bio sladak pa mi nije bilo krivo!


Uživajte u vikendu!

Love,
Maybe

Broj komentara: 7:

  1. Misim da mi je ovo najdraži tvoj look do sada.. predivno ti stoji :)

    Preslatka si mi na ovim fotkama :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpisujem Lalicu, baš si slatka! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ti si mnoogoo slatka
    a make up je fenomenalan noktici su medeni :D

    OdgovoriIzbriši
  4. jako lijepo.. kak imaš dugačke trepavice!!!! koja je to maskara?
    a za noktiće nemam riječi, preslatki su.. stvarno si imala živaca :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. zato su slike super!
    na noktima svaka čast, ja sam totalno nestrpljiva za nešto ovakvo :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam drage moje, ali samo da znate koliko ja vidi mana na sebi! i koliko slika napravim dok ne ispadnu 2,3 dobre!

    @Enči - nisam ta sretnica, to su umjetne trepavice ! A maskara je Beasic Beauty¨

    @NC - je, treba imat živaca, ali kako moram učiti i to nekoliko sati dnevno imam vremena! a i dobra je zanimacija za pauze!

    OdgovoriIzbriši