4. velj 2011.

Little Valentine's giveaway

Dobro jutro drage moje,
i dobro mi došle na još jedno malo darivanje!
Good morning my dear,
well we came to another little gift!



Za 10 dana je Valentinovo i baš toliko dana će trajati moje malo darivanje! 
Ovaj put proizvodi nisu kupljeni već sam ih sama radila, a ono što možete osvojiti vjerujem da će svakoj od vas dobro doći ponekad u trenutcima opuštanja:
*4 šumeće tablete za kupanje za uljem lavande i komadićima lavande
*Peelin za tijelo od lavande
For 10 days is the Valentine's Day and just so many days will it take my little gift!
This time the goods are not bought because I made alone, and what you believe will each of you good to come sometimes in moments of relaxation:
* 4 effervescent tablets for swimming in lavender oil and lavender pieces
* Peelin body lavender



Pravila su jednostavna kao i uvijek:
*morate biti moj javni sljedbenik (preko GFC, provjerit ću) te u komentaru napisati pod kojim imenom me slijedite i ostavite svoju valjanu mail adresu (+1)
*objavite moje darivanje ili u postu ili ga stavite na side bar svog bloga i ostavite link (+3)
*darivanje je otvoreno internacionalno
*pobjednik se mora javiti u roku od 48 sati ili ću izabrati novog pobjednika 
*darivanje završava 14.02.2011. u 23:59
The rules are simple as always
* You must be my follower of the public (through the GFC, I'll check) and write a commentary on what name to follow me and leave your valid email address (+1)
*Publish my giveaway or the post or put it on the side bar of your blog and leave a link (+3)
*Giveaway is an open international 
*Winner must replay me in 48 hours or I will choose a new winners 
*Giveaway end: 14.02.2011. at 23:59

Sretno svima
Goog luck everyone

Love,
Maybe

Broj komentara: 13:

  1. jutro! jako lijep i zanimljiv poklon.. kako si radila te tablete za kupanje i piling?

    GFC: enči
    e-mail: ena.petric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, na žalost ne mogu ti reci jer sam recept dobila od spoljara, a kako su mi dali originalni recept ne bi bilo u redu zbog njih! Naime nikako nisam mogla doći do potpunog recepta niti za jedno niti za drugo, jer na netu u svakom receptu nešto nedostaje, a oni ove proizvode prodaju i ne bi bilo u redu da im javno rusim posao.

    Zato ti želim sreću da osvojis paket!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu ovo mi baš treba :) Imaš nagradice kod mene. ;)

    GFC- Đinđe
    E-mail: dinde.mp@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja bih se kupala i strugala :-)
    via gfc pratim te kao nail crazy,
    email je nailcrazy69 at gmail dot com
    i to je to :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. pratim pod imenom anamy007

    a mail je anamy007@hotmail.com

    nakon citanja tvojih recenzija nabavila sam si kremu hiodrolat i puder lavande i prezadovoljna sma njima tako da vjerujem da bi i u ovome uzivala :)

    nikako nece da mi objavi komentar preko google racuna vec sam ti to govorila moram ovako anonimno...

    OdgovoriIzbriši
  6. GFC - andrea_djk

    email - andrea_djk@net.hr

    GFC malo šteka pa je ovo anonimno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem za! :)

    Spremljam kot Biba.

    e-mail: barbara(dot)skledar (at) gmail(dot)com

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajni pokloni !!
    Pratim te kao jovana ,a e-mail je : jojamoja@hotmail.com!! :-*

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj prekrasni poklončići! I to još ručno rađeni, wow! Ja te pratim kao Persa, mail je persakarac@gmail.com, a link na tvoj giveaway se nalazi i na http://beautyandsweets.blogspot.com/ u sidebaru :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pratim praatim, GFC follower aka Simply. ;) Adresa: lea.jakopovic@gmail.com.
    Super giveaway! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Tu sam, tu sam :)) Pratim te :))

    tkoprek@gmail.com

    p.s. uključi se i ti u moj mali givewaway :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ijao...
    Pratim te na blogu
    i ovako
    nick: *missy_kissy*
    mail: Missy_kissy@hotmail.rs
    cim zaversim post o nagradi postam o giveaway.. I objavicu ga sa strane u side baru..:D...
    Jedva cekam 14.

    a da
    www.svatkitza.blogspot.com
    poseti..prokomentarisi..♥

    OdgovoriIzbriši
  13. http://svatkitza.blogspot.com/2011/02/novi-giveaway.html
    post o giveaway! ♥

    OdgovoriIzbriši