14. velj 2011.

Happy V-day!!!!!

Drage moje,
nadam se da svima  koje slave današnji dan ovo grozno vijeme neće pokvariti doživljaj!

Ako vas dragi izvodi van ili se jednostavno odlučite zabaviti sa frendicom jer ste obje solo, napravite to sa stilom i neka vam ovo Valentinovo bude za pamćenje!

Meni, iako sam sretno zaljubljena  već nekoliko godina, Valentinovo ne znači ništa specijalno. Iako, da imam vremena, dragog bi izenadila odličnom Tihaninom idejom, home made pralinama,ovako će te praline pričekat bolja vremena!

No, ono što ja slavim na Valentinovo je mali rođendan mog psa. Naime, prije 4 g ona je službeno postala moj pas. Mi vam imamo malo dužu priču. Ona je trebala biti pas vodič, no zbog lajanja (ne biste vjerovale koliko toga ima za reći) je pala u školi :-) i postala moja! Jednu smo uspjali odgojiti i radi kao rehablitacijski pas kod jedne curice i divno se slažu a još joj Tara bolje pomaže. No, ova beštija je bila čvrsta u odluci da ostane naša.

Na žalost, hrpa njenih slika dok je bila štene mi je u starom kopmu i ne mogu doći do njih, no evo je kao odrasle!!!


Možda ne čuva kuću, ali cipele čuva sve u 16! Obavezno su jedne pod njenim nadzorom!


Lajna mi je sve na svijetu!


Ja sam i pravi morski pas! Volim sve vrste vozilica....


Da ima kapu, bila bi pravi kapetan!


A nekad sam i čuvar plaže i mora (ne volim da mi nepoznati ljudi prolaze po mom moru!)
 p.s. ona nema osjećaj mjesto pa misli da je svugdje gdje imamo vikendicu sve oko kuće njeno. Dakle, cijelo more je njeno!


Udobnost prije svega! I zapamtite, 50 % ljudi koji kaže da pas ne spava sa njima u krevetu,laže! Vjerujete mi!


Šaljem vam jednu pospanu pusu svima!

Love,
Loli & Maybe

Broj komentara: 13:

  1. mišica mala...zaboravila si napomenut da svima zna pokazati gdje stoje slatkiši.

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha, vidiš stvarno sam zaboravila!

    to bi trebala video snimit!

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna je!
    zavidim ti na ovakvoj prijateljici :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je :)))
    Najbolja slikica mi je u čamcu.. kako samo uživa.

    OdgovoriIzbriši
  5. @NC - ne samo prijateljicci, već najboljoj prijateljici! ta ljubav koju mi pruža je nešto predivno!

    @Lalice- šteta što nemam slike na kojima je na luftiću! trebaš ju vidjet, ko kraljica se izvali čeka da ju počnem voziti okolo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan Dan zaljubljenih!Joj predivna je,medena,jedva cekam da mi sincic jos malo poraste da i mi nabavimo jednog takvog drugara:)

    OdgovoriIzbriši
  7. ajme što je divna! sretan joj rođendan! :)) A tebi Valentinovo premda ni meni nije nešto specijalno, ali to je sigurno zato jer je ono nama svaki dan! :DD Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tebi sretno Valentinovo,a gospođici(je li?)sretan rođendan Želim!Ili ne? :)) Šala,maybe !

    OdgovoriIzbriši
  9. Jooooj preslatka jeee :D Sretno ti Valentinovo draga :*

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala vam drage moje,Loli vam šalje jednu veliku slinavu pusu po cijelom licu!

    p.s. Tatjana - ona se smatra gospođicom, tek joj je 5,5 g! :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. awwwwwwwww kako je slatka :D

    OdgovoriIzbriši
  12. živa istina :) i moj spava samnom :D
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši