21. velj 2011.

Blogovi koje volim i darivanje

Zadnjih mjeseci otkrivam neke nove blogove koji su mi prirasli srcu. To nisu samo beauty blogovi, već tu ima svega. Sa nekim blogericama sam se zbližila i „privatno“ a kod nekih preko „komentara“.

Evo mog izbora:
·          Angels…dust…and feathers.. - kao autorica ovog bloga se potpisuje Lilly, a njen blog me osvojio na prvu! Sa nama će nesebično podijeliti neki novi blog, uvijek linka svoje izvore što ja jako cijenim, a postovi su joj više nego duhoviti, interesantni, zabavni,…. Ma prosudite sami! Preporuka – potražite post pod nazivom „Operater“ !
·      Jojini isprobani recepti – Jovana nam dolazi iz susjedne Srbije i žena stvarno zna kuhati, peći kolače, ukrašavati… sa Jovonom sam zbog svog blog sale-a izmijenila preko 100 mailova, u kojima se davno prešlo poslovno! Zadnjih dana se davimo u njenim palačinkama sa malinama. Doduše ja ih radim sa raznim voćem, ali nije ni bitno! Probajte, savršene su!
·         Art Drops - Tatjna je kreativna žena i majka, zna napravit čudesa, od ničega nešto i ono na što sam posebno ljubomorna, uvijek divno ispadne! Trebate ideje – posjetite ju!
·         Make up Addict – radi se o predivnoj mladoj ženi, Sabini, koja živi u Londonu. Eto, doslovno sam se zaljubila u nju koliko je predivna! Morate ju voljeti. Iako joj je make up uvijek na istu foru, boje koje koristi su očaravajuće a tehnika i preciznost nanošenja odlična!
·         Killer Colour – ova djevojka ima tek 18 godina, a aktivno bloga već 3 g. Preslatka je, ima predivan make up, usudi se koristiti boje, zna ih savršeno kombinirat… ako ju posjetite nećete požaliti! Koliko je dobra govori činjenica da joj šalju proizvode iz cijelog svijeta za recenziju.
·         Beauty maniac – također jedna meni jako draga blogerica iz susjedne Bosne. Volim njene postove jer imam osjećaj da smo na kavi. Super piše,a ja sam čitajući njene recenzije učila pisati svoje i zamjećivati bitne stvari. Ako vam treba preporuka za podlogu ili puder, ona ga već vjerojatno ima pa samo potražite na njenom blogu.
·         Lalicu – sa Nails for fun sigurno već znate,ali moram ju spomenuti jer jer mi je draga i ona i njene manikure.
·         Još jedno poznato ime u svijetu blogo noktiju su cure sa Parokeetsa . Kako sam i sama pisala za blog sa još nekoliko djevojaka znam koliko je to teško, a cure su prije više od mjesec dana proslavile svoj drugi rođendan! Svaka im čast! + Gejba je moja saveznica u hvatanju Essencovih LE. Misli da netko čita naše mailove kada lovimo neku kolekciju bi ili pomislio „lude babe“ ili bi se nasmijao od srca!
·         Beauty&Sweets – Persa je mlada djevojka koja voli sve ženske stvari. Ima tu FOTD, NOTD, tutoriala,…ma svega!
·         Bibu sa Biba's Beauty Cornera svi već znate, ali bio bi grijeh ju ne spomenuti. Puuuuno lakova njena je glavna karakteristika! Također Biba ima svoje aktualno mjesečno darivanje, no ovog puta poklon je iznenađenje!!!
      Marina sa Đinđe Crative project ima divan home made nakit i zlatne ruke, a sav nakit je na recesijskim cijenama 20 kn! Treba vam originalan poklon, a zaista predivan, posjetite ju!
      Dijana sa SPA u vašem domu je prije svega moja dobra prijateljica, ali i odlična kometičarka. I sama često obilazi salone, voli kvalitetu i pošten rad a mrzi prodavanje magle. Trebate li neki savjet u vezi nekog tretmana, ona vam je uvijek na usluzi!
 s   Makeup&more - blog koji pratim već mjesecima, na njega sam slučajno naišla i blog koji zaista volim. Uvijek najave, noviteti i odlične recenzije. 
S    Simply  sa Život znad sedmog oblaka (jesi moga naći još duži naziv???? :-)) sam upoznala prošlog ljeta na okupljanju Šminkerica, tada sam joj oduzela par godina i skoro pala u nesvjest kad sam shvatila da je na istom faksu kao i ja. Ona ima zabavan život, ili to barem tako prikazuje. Ponekad se posvađa sama sa sobom, jer u tom trenutku drugačije ne može, ali to je čisto način izbacivanja njene ljutnje! Voljet ćete ju, samo ju posjetite!
·         Nail crazy – mislim da ju pratim od samog početka, čak mislim da sam bila među prvih dvoje ,troje koji su joj postali sljedbenici. A što reći o njoj - Dalmatinka na blogu, sa suhim zanokticama?! To može rezultirat samo zabavnim postovima i njenim borbama sa pronalaskom lakova iz LE! A ona nam ima trenutno ima i divno darivanje povodom 111 sljedenika, koje traje do 12.3.2011. pa svratite i priključite se!

      Love, 
      Maybe
·         

Broj komentara: 7:

  1. Draga moja HVALA ti OD SRCA na divnim rečima !!! VELIKI POZDRAV TI ŠALJEM!!!:-*

    OdgovoriIzbriši
  2. bio bi grijeh ne spomenuti tvoje divne recepte! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam mogla naći duži :PP
    Haha, smatraš moj život zanimljivim, a meni je tako strašno dosadan. ;)) Ali hvala ti na lijepim riječima, volim i ja tebe. ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Maybe,hvala ti na divnim preporukama.Uvijek me oduševe nesebične geste.I zato obožavama sve nas i sve što radimo.

    Pusa,a sad odoh obići neke od ovih meni novih blogerica!

    OdgovoriIzbriši
  5. ahahahahaha... a morala sam se nasmijat kako si me opisala :-D
    hvala što si me spomenila tu uz ove krasne cure i blogove :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. @Simply - samo priče o tebi i tvom dragom su urnebesne!

    @Tatjana - nije mi jasno zašto ne bi podijelila neko dobro otkriće, nitko nije toliko pametan da popuni sva životna područja, ovako svi možemo biti puno informiraniji:-)

    @NC - jesam li pogodila opis?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme Maybe srećo, koliko si me nahvalila sad mi je bed jer sam već duže bez ideja pa slabo pišem. :))) Hvala ti, i opet ti govorim nemogu opisati svoju sreću kad sam te našla tu nakon što sam bila užasno tužna kad si otišla sa Šminkerice jer si bila jedna od rijetkih čiji su postovi bili skroz po mom guštu. Ipak mi je nekako draže da pišeš samostalno jer se čini "bliskije" (neznam kako da se drugačije izrazim). Jesam se raspisala :))) Idem ubacit odmah ove blogove u bloglovin :)

    OdgovoriIzbriši