17. velj 2011.

Hair tutorail by Sam McKnight

Bok drage moje,
kako ste mi?

Kao što sam i obećala evo jednaog divnog proljetnog  tutoriala za kosu. Kako imam ravnu i tešku kosu uvijek sam u potrazi za nečim novim, što će ju podignuti.
Na žalost one fora pletenice ne znam raditi, pa sam osuđena na jako jednostavne frizure. Zato tu dolazi Sam McKnight. Ljubav između mene i njega nije tajna. U biti, obožavam ga, jer NJEGOVI SAVJETI ZAISTA PALE!!!! A najdraže mi je što radi sve vrlo jednostavno.

Ugl, opet sam ga bila malo tražila po YT i našla filmiće da prošlih Fashion Weekova. Vidjela da koristi Aqualight sprey (Sam radi za Panten i sa njima smišlja nove proizvode), nabavila ga i isprobala ideju.

Tutorial je sa Milanskog Fashion Weeka. Filmić je sa nekoliko FW, tako da nema pravog tutoriala ali htjela sam staviti cijeli video da dobijete dojam kako točno treba izgledati, jer je njegovo ipak urednije nego moje.



A ovo je moj tutorial step by step!



Odmah ću iskoristit priliku i malo recenzirat Aqualight sprej! Prvo da razjasnimo, meni savršeno pašu SVI Pantenovi šamponi, balzami i maske,pa tko i ovaj sprej. Moja je kosa stvarno lagana i lepršavija, poslušnija a nije masna nakon njega. Definitnivno me osvojio na prvu. Možete ga koristiti i na suhu i mokru kosu. I ne mora se ispirati!
On također ima i funckiju da štiti kosu,ali ga premalo koristim da bi to potvrdila. I super mi je što ima dva dijela. Znam da sam dijete ali me uvijek razvesele te stvari! :-) Znate ono, kad malo promućkate i dobijete miješano!

Nadam se da vam se sviđa i da ćete ga isprobati!

Love,
Maybe

Broj komentara: 5:

  1. Svidja mi se tvoj tutorial i na kraju se vidi da je kosa zaista dobila na volumenu!Isprobacu,mada sa drugim proizvodima jer moja kosa i Pantene se ne slazu nikako,iako svaki put kad izbace nesto novo ja ipak probam,ali ne ide :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Na žalost od puno ljudi sam to čula da im ne paše. Npr nama svma paše osim bratu!
    Ali zato isprobaj tutorial!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma moram ti reć da otkad sam pročitala ovaj tvoj članak još na šminkerici samo tako kovrčam kosu. Oduševila si me s tim odavno! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema do Sema! Stvrano je maher svog posla!

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno mi je super tutorial. Razmišljam da si nabavim taj sprej i baš mi je drago da ti se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši