22. velj 2011.

Nail art: varijacije na temu

Dobro jutro  vam želim!

Evo mojih manikura od zadnjih tjedan dana!
Sve su na istu temu, samo su male varijacije u pitanju.

Nanjela sam 2 sloja bijelog Essence laka (White secret) i na njega Essence šljokičasti i sve to matirala. Bilo mi je slatko, ali....


Nekako mi je falilo boje...pa sam dodala plavi Essence (Glisten up) jer je neodoljivo zgodne strukture! Ova manikura mi se toliko svidjela da sam ju nosila čak 3 dana! Skoro pa sam oborila vlastiti rekord!


A onda sam krenula dalje. I tu sam se stvarno zaigrala. Na isti bijeli lak nanjela sam 3 sloja Golden Rose šljokičastog zlatnog (tešk ga je uhvatiti u svoj njegovoj ljepoti a i slikala sam mobom pa mi oprostite kvalitetu slike). I na kraju ga smatirala!


Zatim sam stavila zlatni konad, koji se nije dovoljno vidio, pa sam povukla roze crte preko svega.
No to mi je bilo neuredno...


...i vratila sam se na početnu varijantu. Samo sam na prstenjaku dodala prvo zlatne glitere (ručno naravno, jedan po jedan), ali mi je to bilo premalo pa plave, a onda je bilo monotono pa ljubičaste! I ova kombinacija mi se svidjela, ali zašto stati kad....


...bi mogla napraviti polumjesečnu manikuru sa istim glitterima koje sam nanosila na prstenjak. Jedan po jedan, nokat po nokat. I kad je posao bio gotov, odlučila sam sve to skinuti!



Love,
Maybe

Broj komentara: 12:

  1. hvala, draga!
    šaljem ti pusu!

    OdgovoriIzbriši
  2. divim ti se! ja uživam drugima lakirat nokte ali samoj sebi-to mi je grozno

    OdgovoriIzbriši
  3. Trenutno nosim neki no name plavo-sivi i preko njega golden rose sljokicasti <3 juce sam to uradila <3

    OdgovoriIzbriši
  4. ljepi su svi a posebno mi je ljep onaj prvi
    Essence laka (White secret)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sad imam šljokice :D Teško se skidaju ali mi najduže traju. Pink lak kao podlogu i louse preko :) Obožavam ovakve manikure :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Drugi i zadnji u najlepsi!! SLjokiceee! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoja ljubav prema mat nadlaku se jasno nazire.l :))))
    Lijepe manikure.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve mi je slatko.. ali predzadnja manikurica mi je preslatka :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post mi je genijalan!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala vam, drage moje!

    @Gejba - mislim da bi trebala razmislit o vidovnjaštvu, vidiš neke stvari :-)

    @Lalica - i meni je bila divna

    @JCG - hvala!

    OdgovoriIzbriši